Sleutelen in Noord Holland! (nu met foto's)
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2009 15:10 #1245976
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic koffie?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2009 15:12 #1245977
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als "het" moment daar gaat
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2009 17:34 #1245986
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Buonarotti
Hallo Miquel
groetjes
Mathy
Iemand die zich Miquelangelo noemt, schrikt er natuurlijk niet voor terug om zelf een fresco cq. muurschildering aan te brengen.Miquelangelo1969 schreef :
Nou Frits, je hebt helemaal gelijk.... kan je een beetje schilderen?960 estate 1996 schreef : Nu nog een mooie muurschildering van een volvo.
groetjes
Mathy
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2009 08:18 #1246025
door Miquel Engelen (GAST)
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk Mathy, maar de fresco's die ik maak zijn nu niet echt de soort tekeningen die je in een garage zou verwachten, maar als iemand nog een capelletje of kerkje te schilderen heeft??!!
Ik zat voor mezelf meer aan een mooie grafity te denken......

GG,

Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Sixtijnse garage??
 Mathy schreef : Hallo Miquel
Iemand die zich Miquelangelo noemt, schrikt er natuurlijk niet voor terug om zelf een fresco cq. muurschildering aan te brengen.Miquelangelo1969 schreef :
Nou Frits, je hebt helemaal gelijk.... kan je een beetje schilderen?960 estate 1996 schreef : Nu nog een mooie muurschildering van een volvo.
groetjes
Mathy
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk Mathy, maar de fresco's die ik maak zijn nu niet echt de soort tekeningen die je in een garage zou verwachten, maar als iemand nog een capelletje of kerkje te schilderen heeft??!!
Ik zat voor mezelf meer aan een mooie grafity te denken......

GG,

- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2009 09:13 #1246029
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Leuk.
Hallo Miquel,
ook van deze kant gefeliciteerd met deze mooie sleutel- en stallingsruimte. En je bent helemaal goed uitgerust met die brug. Ik weet uit ervaring hoe fijn het is om een eigen honk te hebben voor je auto's.
Wees overigens blij dat er maar 3 in kunnen. Anders is je verzameling binnen de kortste keren vele malen groter. De schuur is de limit, zullen we maar zeggen.
Veel sleutelplezier en bij gelegenheid kom ik zeker even buurten.
Groeten, Jan
ook van deze kant gefeliciteerd met deze mooie sleutel- en stallingsruimte. En je bent helemaal goed uitgerust met die brug. Ik weet uit ervaring hoe fijn het is om een eigen honk te hebben voor je auto's.
Wees overigens blij dat er maar 3 in kunnen. Anders is je verzameling binnen de kortste keren vele malen groter. De schuur is de limit, zullen we maar zeggen.
Veel sleutelplezier en bij gelegenheid kom ik zeker even buurten.
Groeten, Jan
Moderators: Jerry Stam