Nieuwe krik 1995 polar estate
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu mijn organieke krik niet meer krikt moet er iets nieuws komen voor problemen onderweg. Garagekrik zou kunnen maar neemt me te veel ruimte in, en opvouwbare garagekrik is volgens mij te duur (en neemt nog steeds veel ruimte in dus kom ik niet veel verder dan een "nieuwe" originele.
Bij welke modellen is deze krik geleverd; zit gemonteerd naast het reservewiel, niu ja, de LPG-tanks in mijn geval..
Of heeft iemand een beter idee/ervaring?
Dankl voor de hulp!
JohnPeter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Resultaat: een deuk in mijn zelfvertrouwen en een deuk in de dorpel.
Sindsdien heb ik in elke auto een ballon die je met uitlaatgassen oppompt, uiteraard met kriksteunen voor onder het chassis.
<a href=" www.conrad.nl/ "> www.conrad.nl

- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoeveel plaats neemt het in? Past het naast de twintank van Vialle of wellicht aan de binnenzijde van de reserveband?
Waar zet je dat ding neer als je banden wilt verwissen? Volgens de beschrijving kan dat:
Deze luchtkussen-autokrik heeft een draagvermogen van 3 ton. U kunt 'm aansluiten op de uitlaat, waarna door de lopende motor (stationair) de uitlaatgassen het luchtkussen oppompen. Een terugslagklep voorkomt dat deze zakt. Letsel door wegglijdende autokrik is hiermee verleden tijd. De luchtkussen-autokrik kan onder alle draagbare delen worden gezet, bijv. midden, zijkant of wielas. Ideaal om wielen te wisselen en sneeuwkettingen te monteren omdat het voertuig zo kan worden opgeheven dat 2 wielen tegelijk toegankelijk zijn. Handig voor personenauto's, aanhangers, caravans, etc.
In elk geval bedankt voor de tip!
JohnPeter
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
In de 945 heb ik hem in het rechter vakje in de kofferruimte net voor het rechter achterlicht. In alle auto's heb ik overigens opvouwbare assteunen liggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog een merk van de opvouwbare assteunen , zie er zoveel verschillende staan , ook nog weleens in aanbieding bij bv LIld e.d.Siang Phoa schreef : het zit in een tasje dat in de (classic) Mini - er is geen andere - past in het vakje naast de achterbank, en dat vakje is niet super groot.
In de 945 heb ik hem in het rechter vakje in de kofferruimte net voor het rechter achterlicht. In alle auto's heb ik overigens opvouwbare assteunen liggen.
Fred
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe lang duurt het voor de krikzak is opgeblazen? Stationair of gas bijgeven?Lijkt me wel wat, vooral het niet meer wegglijden. Wat krijg je daar een K-deuk van zeg!
Bedankt
JohnPeter
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-