740 en prijzen, prijzen en nog eens prijzen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou heb ik me tijdens mijn zoektocht wel vaker verbaasd over de gigantische hoofdprijs die ze voor een 740 durven te vragen 4 -6 duizend euro (bouwjaar 18985 - 1986) is geen uitzondering. Zouden er echt mensen zijn die zoveel geld uitgeven voor een 740 uit die bouwjaren. Voor rond de 1000 euro koop je er een met bouwjaar 1990!! en die paar duizendjes zijn toch heeeel veel fijne kilometers.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt beter een Diesel of 4 cilinder rijden dan de duurdere V6 Misschien wordt een 740 wel meer waard dan een 760.
En als je voor een dubbeltje op de éérste rang wilt zitten dan had je je slag eerder moeten slaan,......

- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-
en dan een estate zie je hier bijna niet. in de VS volgens mij meer verkocht.henk 940LPT schreef : De 760 turbo lijkt me ook erg fijn. Redblock techniek en wel veel vermogen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je er niet te veel voor wil betalen zou je gewoon in Zweden moeten gaan kijken. Ik heb zelf in mei een schitterende 740 estate uit 1986 gekocht voor nog geen €500. Ik heb er gewoon een leuke korte vakantie van gemaakt en ben lekker met die bak naar huis komen tuffen; geen probleem. Je bent dan nog wel wat geld kwijt voor de reis, maar dan is het nog niet de hoofdprijs.
Je moet wel opletten dat je een nulletje moet optellen bij de km-stan in Zweedse mijlen. Voordeel is weer dat een Zweeds kroon ongeveer €0,10 is. Misschien werkt deze link:
<a href=" www.blocket.se/vastmanland/Volvo_740_i_f...7.htm?ca=1_8&w=3 "> www.blocket.se/vastmanland/Volvo_740_i_f...7.htm?ca=1_8&w=3
groetjes en succes met zoeken,
Ad
- Vincent van der Spek
- Nieuw lid
-
www21.vv.se/fordonsfraga/
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob