Stemmetjes
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Hé S., je hebt er al 15!sdijkstra schreef : Helaas pas 4 stemmen:
www.volvocars.com/nl/campaigns/Misc/Summ...aspx?imageId=299& ;
Groeten,Hedwig
Edit: ..en dat gaat maar door!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : Gelukkig is de maker van de stem-tool die gebruikt wordt om op de foto te stemmen, niet echt een enorm lichtpunt geweest.Je hoeft er inmiddels als ik het goed gezien heb, nog maar 56 voor plek 9.
Inderdaad, nu snap ik ook waarom sommige foto's zoveel stemmen hebben..
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
<a href=" www.volvocars.com/nl/campaigns/Misc/Summ...aspx?imageId=342& ;" target="_blank">Hier op klikken en graag stemmen aub.
Met dank.Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
........ben eraan bezig.hlambrechts schreef : <a href=" www.volvocars.com/nl/campaigns/Misc/Summ...aspx?imageId=342& ;" target="_blank">Hier op klikken en graag stemmen aub.
Mooie foto trouwens........
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Dank voor het compliment.Baseman schreef :
Mooie foto trouwens........hlambrechts schreef : <a href=" www.volvocars.com/nl/campaigns/Misc/Summ...aspx?imageId=342& ;" target="_blank">Hier op klikken en graag stemmen aub.
Ook al gemerkt!Baseman schreef : ........ben eraan bezig.
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een Volvo Ocean Race Messenger Bag gewonnen. Best leuk.
Toch heb ik het idee dat er iets niet helemaal klopt, want de nummer 1 had wel erg veel stemmen..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik denk dat Siebren gelijk heeft.
Het ging zeker niet om de mooiste foto's. Er zitten best mooie bij, maar het meeste is toch mmmm
Als je nou nummer 10 ziet of 14 of 17 of 6 of 7 (brr) of 8 bij de meest gekozen. Wat zeggen die nou?
Nou ja, goede fotografie en echte Volvo is maar voor weinigen weggelegd dus.
En de goeie foto's komen er dan niet uit omdat er op vakantiekiekjs wordt gestemd.
Leuk voor de deelnemers, maar beetje jammer voor de rest.
Vind ik dan dus hè.
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Voor diegene die op mij gestemd hebben, bedankt! Aan diegene die iets gewonnen hebben, Proficiat!
Groeten, Maarten

-edit- vandaag mailtje ontvangen van Volvo Nederland: Beste,Wij vinden het leuk dat u zo enthousiast aan de wedstrijd SUMMER XL hebt deelgenomen. Er zijn veel goede en leuke foto's binnengekomen die wij met plezier hebben bekeken en beoordeeld. Naast de stemmingen die er gedaan zijn op diverse foto's via deze site, heeft ook de internationale vakjury van Volvo met veel plezier alle ingezonden foto's bestudeerd en getoetst of de inzendingen aan de gestelde voorwaarden (Een onvergetelijk zomermoment met vrienden, familie, samen met een Volvo) hebben voldaan. Dit heeft er toe geleid dat er wel verschuivingen hebben plaatsgevonden in de uiteindelijke ranglijst ten opzichte van de lijst zoals die op internet was te zien.Alle prijswinnaars hebben inmiddels bericht van Volvo Cars Nederland ontvangen en zullen de gewonnen prijs binnenkort in ontvangst nemen.Wij danken u hartelijk voor uw creatieve inzendingen en nodigen u graag uit om bij een volgende foto-aktie opnieuw uw creativiteit te tonen.Met vriendelijke groet,