Kent iemand deze auto?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2009 22:53 #1242010
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Auto
Ik zou gewoon eens gaan kijken.Zo op het eerste gezicht ziet hij er redelijk netjes uit met leer en voor deze prijs vind je geen andere 945 estate lpt op lpg g3 uit 98.Is de kop uitgesteld of is de turbo op dan blijft het nog een nette prijs vind ik.En anders weet ik binnenkort een 945 op lpg g3 met werkende airco maar zonder leer te koop.Die is net voorzien van een andere kop en de lpi injectoren zitten ook weer goed vast.Die gaat weg omdat de huidige eigenaar een belastingvrije 245 zoekt op lpg
.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-07-2009 21:01 #1242069
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Naam
Stond deze auto laatst niet op een andere naam?
Kan me herinneren dat er een andere naam bovenstond? Of ik ben in de war, kan ook.....!
Kan me herinneren dat er een andere naam bovenstond? Of ik ben in de war, kan ook.....!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2009 14:55 #1245266
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien een beetje late
Misschien een beetje late reactie, maar ik ben er wezen kijken, nadat aan de telefoon aangegeven werd dat deze heel mooi was.
De lak was, slecht, veel beschadigingen en het interieur was ook niet mooi. Ondanks ik vanuit Apeldoorn niet al te ver hoefde te rijden, vond ik het erg zonde van mijn tijd. Ik had er sowieso een raar gevoel bij, zeker omdat aan de telefoon al heel veel van de prijs af kon.

De lak was, slecht, veel beschadigingen en het interieur was ook niet mooi. Ondanks ik vanuit Apeldoorn niet al te ver hoefde te rijden, vond ik het erg zonde van mijn tijd. Ik had er sowieso een raar gevoel bij, zeker omdat aan de telefoon al heel veel van de prijs af kon.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2009 22:57 #1245294
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn oude..
945 lpt lpg 1996 staat volgens mij nog in Ede bij Willem van Hunnik te koop.
Nette goede volvo met recente cylinderkop, goed werkende automaat en airco (ecc)
Auto is vol optie en zoals afgebeeld op mijn profielpagina maar dan ook nog met achterspoiler.
Km stand is 435dkm.
Wie weet wat voor jou/jullie.
Succes
Michiel
Nette goede volvo met recente cylinderkop, goed werkende automaat en airco (ecc)
Auto is vol optie en zoals afgebeeld op mijn profielpagina maar dan ook nog met achterspoiler.
Km stand is 435dkm.
Wie weet wat voor jou/jullie.
Succes
Michiel
Moderators: Jerry Stam