Twaalf kilo minder aan je kont, in 2 minuten -> Speed-diet, zeg maar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mijn 765 diesel duurt het ook niet lang meer.... de uitlaat is overal verrot, qua geluid niets aan de hand alleen rookt de auto ''wat'' (zacht uitgedrukt) meer...........
Gr Björn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb net 2 meter rond 65 gekocht, zal ik er vanavond als het er van komt even aan bakken, dan is die gaswolk tenminste onder de body uit en ziet er weer uit of er een pijp onder zit.henk 940LPT schreef : Maar ja, als de politie je ziet rijden zonder uitlaatpijp is dat natuurlijk wel verdacht. Om die reden maar een nieuwe besteld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij een constante snelheid kan het nog wel kloppen, maaar bij accelereren moet je toch een diepe brom waarnemen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat was toch een B230F(Wouter1973 schreef : Zelfde een keer met mijn vorige 740 gehad: einddemper losgescheurd. Ik kan je verzekeren dat dat écht een Remus-achtige brom gaf. Niet super-luidruchtig, maar wel degelijk heel goed hoorbaar. Vreemd dat jij geen verschil hoorde....
Inmiddels zit er rond 65 bosal eindpijp onder, dat wil zeggen ik heb 2 meter buis gekocht en die paste precies (ingekort natuurlijk) over het rechte stukje na de bocht over de as zeg maar. Gewoon, recht naar achter, onderflap van de bumper ligt er nu ook af, die wapperde er al een beetje bij.Nu klinkt ie bij stationair een beetje als een SAAB 900 Turbo, ook best mooi. Dus, tot januari kan ie weer mee, geeft me iets meer tijd voor een (groupbuy.) Simons.
- V700 register
- Nieuw lid
-