Oké hij is mooi en luxe maar...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2009 08:40 #1240544 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rekening.

Michael Oud schreef : Ik heb recht op een eigen mening, hou je daar ook rekening mee?

@Michael: Tuurlijk houdt Mathy daar rekening mee, naar ik aanneem, maar als RC van Brabant en met Schmidt als sleuteladres zou ik toch ook willen vermelden, dat de (nog steeds behoorlijke) prijs je wellicht doet denken aan een auto van Carlo, maar bij Carlo weet je dan wel wat je ervoor krijgt.Ik bedoel hier niet mee, dat de hier aangeboden auto niet in orde is, maar zou gevoelsmatig (en met mij vele anderen denk ik) een beter gevoel hebben als ik er 13k bij Carlo voor neertel, dan voor deze op MP.Een auto met 3 ton zonder LPG is gewoon teveel.
Dus, uiteraard heb je recht op het uiten van je mening, maar een kleine nuancering is naar mijn idee wel wenselijk. De hier aangeboden auto is trouwens ook nog eens particulier.......
Ik wens hem veel, heel veel succes met de verkoop en mijn bek valt zeker open, als iemand hem hier, voor dat bedrag de vereniging in sleept.
[EDIT] Sjeu zeg, dat deurpaneel is inderdaad wel heel erg opgefrommeld. Overigens is er ook iets met de binnenbak van het linker spatscherm.Dat plastic randje hoort binnen de auto te vallen, niet er buiten. Had een Sports Edition trouwens ook niet witte knippers rondom?[END EDIT]

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2009 09:48 #1240547 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aaah gelukkig
... dan viel die € ....,- (waar ik niks over zeg tot na de taxatiedag, maar in elk geval maar 4 cijfers voor de komma) die ik bij de dealer voor mijn 945 neergeteld heb nog reuze mee.En die van mij heeft strakke deurpanelen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2009 09:53 #1240549 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze verkoper....
heeft meer verstand van tafels dan van Volvo's.... Misschien heeft hij een solide tafelblad voor zijn hoofd gehouden toen hij de prijs vast stelde.
Bij Carlo krijg je voor die prijs <u>echt een andere 945</u> dan hier wordt aangeboden!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2009 09:54 #1240550 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ten nadele
Ik zeg toch niets ten nadele van de firma in Gemert? Ik zeg alleen maar dat ik zijn prijzen vaak absurd hoog vind. Ondanks de kwaliteit (waar ik ook, niet first hand, andere verhalen over heb gehoord waar ik geen oordeel over vel). Dat mensen daar voor willen betalen, soit. Maar laten we nou niet een hele discussie gaan verpesten omdat iets wat ik met een knipoog zei te serieus wordt en genomen en meteen wordt verdedigd.

Tjeetje, wat een lelijke deurpanelen zeg. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2009 10:31 #1240554 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fair enough

Michael Oud schreef : Ik zeg toch niets ten nadele van de firma in Gemert? Ik zeg alleen maar dat ik zijn prijzen vaak absurd hoog vind. Ondanks de kwaliteit (waar ik ook, niet first hand, andere verhalen over heb gehoord waar ik geen oordeel over vel). Dat mensen daar voor willen betalen, soit. Maar laten we nou niet een hele discussie gaan verpesten omdat iets wat ik met een knipoog zei te serieus wordt en genomen en meteen wordt verdedigd.

Fair enough.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2009 18:44 #1240585 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er hoeft maar 1 gek te
Er hoeft maar 1 gek te komen maar hij is minstens de helft te duur -:)) Wel mooie auto overigens.
Wil wel EUR 1000 bijbetalen als ik de blauwe diamant inruil -:))
Groet,
&#160;
Paul

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2009 21:07 #1240607 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nul
of is er een nul teveel?
 (de verkoper?)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2009 00:05 #1240631 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verstandhouding
Hallo Michael

Michael Oud schreef : Ik heb recht op een eigen mening, hou je daar ook rekening mee?

Natuurlijk heb je recht op een eigen mening. En dat je dat met een knipoog bedoelt, dat snap ik ook nog wel. Maar ik ben niet degene waarover het gaat. Ik kan de zaak van een afstandje bekijken. Maar stel dat Carlo Schmidt dit leest. Het gaat over hem. En als het over jezelf gaat, dan is het wat moeilijker om in te schatten wat de schrijver bedoelt. Daarnaast is Carlo amper op dit forum te vinden. Kent je (o.a. daardoor) waarschijnlijk niet. Dan wordt het lastig om te denken "da's Jantje of Pietje, die bedoelt dat zo of zo". En als je dan die paar keer per jaar dat je op dit forum komt dit soort berichten tegen komt, dan geeft dat geen prettig gevoel lijkt me.
Voor onze sleuteldagen zijn we afhankelijk van gastbedrijven. Een goeie verstandhouding is dan belangrijk. Vandaar dat ik reageerde.
M'n reactie gold overigens niet alleen voor jou. Ik had ook iemand anders kunnen quoten, maar in jouw bericht stond het duidelijkst verwoord waarop ik wilde reageren. Vandaar dat jij "de pineut"' was.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2009 00:29 #1240634 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Humor
@Mathy, denk jij dat Carlo humor heeft?Ik begrijp je wel, maar we leven gelukkig in een vrij land en zulke rare dingen worden er niet gezegd.Bovengenoemde garagist is nog steeds niet heilig verklaard door de paus hoor...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2009 14:32 #1240675 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 op een rijtje
Ik moet dit toch even kwijt aan de mods
Jullie doen nu of Carlo ze alletwee niet op een rijtje heeft. Carlo kennende, snapt hij heus wel wat hier bedoeld wordt.  En ook al onze andere leden snappen PRECIES wat hier bedoeld wordt.
Ik vind het een gotspe dit wordt aangehaald om berichtjes te modereren. Een zeer slechte zaak. Ik durf ook te beweren dat Carlo er geen BAL om geeft. en anders heel weinig. Bovendien vind ik dit eerder een compliment dan een belediging aan het adres van Carlo.
Ieder (forum)lid heeft recht op zijn Volvo700beleving hier, zelfs als dat minder welgevallig zou zijn in de ogen van een sponsor.
In de reglementen zie ik nergens staan "Gij zult geen sponsors/of sleuteldagen beledigen" of  "Alle berichtgeving moet eerst ter goedkeuring aan de sponsors worden voorgelegd." Dat zou de wereld op zijn kop zijn. (en mocht dat wel zo zijn dan meld ik me meteen als sponsor aan, dan kun je lachen, dat zweer ik je) Maar ik ben al sponsor, want ik betaal contributie.
Boze mensen heb je overal, en er zijn genoeg mensen die vinden wat Carlo doet vreemd is, maar dat wil niet zeggen dat ze dat niet zouden mogen vinden en niet hier zouden mogen neerzetten.
Wat anders wordt het als er op de man/het bedrijf wordt gespeeld of dat er vetes worden uitgevochten zonder weerwoord.Overigens geldt dat in algemene termen voor het hele forum. Maar daar is in dit geval totaal geen sprake van
Ik zie dus geen grond voor moderatie of op de vingers tikken, en ik vind deze houding een beetje laat ik zeggen 'typisch' en niet erg klantvriendelijk.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC