even voorstellen
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

06-06-2009 00:23                #1074687
        door V700 register

even voorstellen is gemaakt door V700 register            

Goeiendag

Ik ben Arjan Schram uit Houten
ik ben autoschadehersteller van beroep, en eerlijk gezegd ben ik een alfa romeo liefhebber, en dan voornamelijk de alfa's met boxermotor
op dit moment bestaat mijn collectie uit 7 alfa's
een alfasud Ti uit 1982, dit is een restauratieprojekt
een alfa ARNA 1.2SL uit 1986, een unieke auto voor NL, en ook een restauratieprojekt
een alfa 90 2.0 carbs uit 1987, hier rijden we dagelijks mee
een alfa 33 1.7 QV uit 1987, deze auto is helemaal uniek, parelmoergroen gespoten en nog veel meer modificaties
een alfa 33 1.3s uit 1988, deze wordt dagelijks gebruikt afwisselend met de alfa 90
een alfa 75 2.0TS uit 1990, deze auto word nu nog dagelijks door mijn vrouw gereden
een alfa 33 1.4ie imola uit 1993, dit is een slopertje

omdat we ook een hond hebben, een flink uit de kluiten gewassen friese stabij, en de dagelijkse auto's dus te klein zijn geworden, zijn wij op zoek naar een stationcar
omdat alfa helaas geen stationcars maakt die we leuk vinden, en zo'n stoere degelijke volvo ons altijd wel heeft aangesproken, zijn we dus op zoek naar een fijne volvo.
ik ga vandeweek kijken bij de 745 turbo intercooler uit 1990 die in Houten te koop staat, en zo hebben we via google ook dit forum gevonden
ik hoop dat we hier een leuke tijd zullen doorbrengen en vooral veel informatie kunnen vinden over de uitgezochte volvo

groeten
Arjan Schram

Ik ben Arjan Schram uit Houten
ik ben autoschadehersteller van beroep, en eerlijk gezegd ben ik een alfa romeo liefhebber, en dan voornamelijk de alfa's met boxermotor
op dit moment bestaat mijn collectie uit 7 alfa's
een alfasud Ti uit 1982, dit is een restauratieprojekt
een alfa ARNA 1.2SL uit 1986, een unieke auto voor NL, en ook een restauratieprojekt