even voorstellen
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

06-06-2009 00:23                #1074687
        door V700 register

even voorstellen is gemaakt door V700 register            

Goeiendag

Ik ben Arjan Schram uit Houten
ik ben autoschadehersteller van beroep, en eerlijk gezegd ben ik een alfa romeo liefhebber, en dan voornamelijk de alfa's met boxermotor
op dit moment bestaat mijn collectie uit 7 alfa's
een alfasud Ti uit 1982, dit is een restauratieprojekt
een alfa ARNA 1.2SL uit 1986, een unieke auto voor NL, en ook een restauratieprojekt
een alfa 90 2.0 carbs uit 1987, hier rijden we dagelijks mee
een alfa 33 1.7 QV uit 1987, deze auto is helemaal uniek, parelmoergroen gespoten en nog veel meer modificaties
een alfa 33 1.3s uit 1988, deze wordt dagelijks gebruikt afwisselend met de alfa 90
een alfa 75 2.0TS uit 1990, deze auto word nu nog dagelijks door mijn vrouw gereden
een alfa 33 1.4ie imola uit 1993, dit is een slopertje

omdat we ook een hond hebben, een flink uit de kluiten gewassen friese stabij, en de dagelijkse auto's dus te klein zijn geworden, zijn wij op zoek naar een stationcar
omdat alfa helaas geen stationcars maakt die we leuk vinden, en zo'n stoere degelijke volvo ons altijd wel heeft aangesproken, zijn we dus op zoek naar een fijne volvo.
ik ga vandeweek kijken bij de 745 turbo intercooler uit 1990 die in Houten te koop staat, en zo hebben we via google ook dit forum gevonden
ik hoop dat we hier een leuke tijd zullen doorbrengen en vooral veel informatie kunnen vinden over de uitgezochte volvo

groeten
Arjan Schram

Ik ben Arjan Schram uit Houten
ik ben autoschadehersteller van beroep, en eerlijk gezegd ben ik een alfa romeo liefhebber, en dan voornamelijk de alfa's met boxermotor
op dit moment bestaat mijn collectie uit 7 alfa's
een alfasud Ti uit 1982, dit is een restauratieprojekt
een alfa ARNA 1.2SL uit 1986, een unieke auto voor NL, en ook een restauratieprojekt
een alfa 90 2.0 carbs uit 1987, hier rijden we dagelijks mee
een alfa 33 1.7 QV uit 1987, deze auto is helemaal uniek, parelmoergroen gespoten en nog veel meer modificaties
een alfa 33 1.3s uit 1988, deze wordt dagelijks gebruikt afwisselend met de alfa 90
een alfa 75 2.0TS uit 1990, deze auto word nu nog dagelijks door mijn vrouw gereden
een alfa 33 1.4ie imola uit 1993, dit is een slopertje

omdat we ook een hond hebben, een flink uit de kluiten gewassen friese stabij, en de dagelijkse auto's dus te klein zijn geworden, zijn wij op zoek naar een stationcar
omdat alfa helaas geen stationcars maakt die we leuk vinden, en zo'n stoere degelijke volvo ons altijd wel heeft aangesproken, zijn we dus op zoek naar een fijne volvo.
ik ga vandeweek kijken bij de 745 turbo intercooler uit 1990 die in Houten te koop staat, en zo hebben we via google ook dit forum gevonden
ik hoop dat we hier een leuke tijd zullen doorbrengen en vooral veel informatie kunnen vinden over de uitgezochte volvo

groeten
Arjan Schram
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

06-06-2009 01:17                #1239215
        door V700 register

Beantwoord door V700 register in topic Welkom!            

- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

06-06-2009 19:41                #1239257
        door V700 register

Beantwoord door V700 register in topic je was me ( ons) voor!            

Ook ik was even in Houten gaan kijken naar aanleiding van de advertentie alhier. ( mijn vrouw moet nog steeds aan de Volvo Leuk dat je ook Alfa fan bent. Ik ben ook met Alfa begonnen met de Sud ti ( soort appelblauwzeegroene) om via 2 nieuwe rode 33 ook QV en  daarna een uitstapje naar de Lancia Delta bij een 146 te eindigen. Die laatste heb ik ingeruild voor mn ´´Amerigo´´ Mooi dat je nog een boxer carburatorversie hebt... die klnken zo mooi roaaaar in tunneltjes ... Ik ben wel een boxer fan maar heb nu mn hart verpand aan de Volvo !
Veel plezier met je rode aanwinst!
Groet Rudiger
    Veel plezier met je rode aanwinst!
Groet Rudiger
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

06-06-2009 22:58                #1239275
        door V700 register

Beantwoord door V700 register in topic de 740 rijdt echt supergoed            

de 740 rijdt echt supergoed nog, ondanks de 468k op de teller, in de komende week komt er een verse apk op, en dan krijg ik een belletje wanneer ik hem kan komen ophalen

dus nu op zoek naar een hondenrek voor achterin, voor de veiligheid uiteraard
ik denk met een rondje met de poetsmachine eromheen, en de leren bekleding eens goed opfrissen dat er echt een plaatje van een auto staat, goed voor nog jaren plezier
hahaha en dan zullen we eens kijken hoe lang ik er voor de rest vanaf kan blijven
ik heb tot nu toe al mijn auto's flink verlaagd, en een flinke uitlaat eronder ( is toegevoegde veiligheid he als fietsers je kunnen horen aankomen
 )
en dan volgde de rest vanzelf

@Rudiger,

sorry dat ik je voor was vanmorgen, Joop had al verteld dat er best wel veel interesse voor de 740 was ineens de afgelopen week, en omdat de proefrit beviel, maar gelijk de knoop doorgehakt
de trekhaak komt ook uitstekend van pas, met de 740 mag je tenminste een autoambulance trekken.
altijd makkelijk dus.

dus nu op zoek naar een hondenrek voor achterin, voor de veiligheid uiteraard
ik denk met een rondje met de poetsmachine eromheen, en de leren bekleding eens goed opfrissen dat er echt een plaatje van een auto staat, goed voor nog jaren plezier
hahaha en dan zullen we eens kijken hoe lang ik er voor de rest vanaf kan blijven
ik heb tot nu toe al mijn auto's flink verlaagd, en een flinke uitlaat eronder ( is toegevoegde veiligheid he als fietsers je kunnen horen aankomen
en dan volgde de rest vanzelf

@Rudiger,

sorry dat ik je voor was vanmorgen, Joop had al verteld dat er best wel veel interesse voor de 740 was ineens de afgelopen week, en omdat de proefrit beviel, maar gelijk de knoop doorgehakt
de trekhaak komt ook uitstekend van pas, met de 740 mag je tenminste een autoambulance trekken.
altijd makkelijk dus.
- Mathy van Nisselroy
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

06-06-2009 23:30                #1239280
        door Mathy van Nisselroy

Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nieuw bij de dealer            

Hallo Boxerman
groetjes
Mathy (die een Alfa 75 ook wel kan waarderen)
    Heb ik laatst nog bij de dealer besteld, betaald en meegenomen. 105 euro. En voor rond de 30 euro bestaat er een setje waarmee je het hondenrek direct achter de stoelen (dus vóór de achterbank) kunt monteren.boxerman schreef : dus nu op zoek naar een hondenrek voor achterin, voor de veiligheid uiteraard
groetjes
Mathy (die een Alfa 75 ook wel kan waarderen)
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

07-06-2009 00:48                #1239281
        door V700 register

Beantwoord door V700 register in topic hondenrek..            

Hallo Arjan,
Gefeliciteerd met je aankoop. Achterin mijn 940 verblijven regelmatig 2 flinke molossers, inderdaad keurig met een hondenrek ertussen. Die rekken zijn heel goed 2e hands te koop, wel even eraan denken dat je die voor een lage achterbankleuning koopt... (ik dacht tot 1993, wellicht dat iemand dat precieser weet te melden.) De mijne was indertijd voor € 60 binnen. Succes.

Gefeliciteerd met je aankoop. Achterin mijn 940 verblijven regelmatig 2 flinke molossers, inderdaad keurig met een hondenrek ertussen. Die rekken zijn heel goed 2e hands te koop, wel even eraan denken dat je die voor een lage achterbankleuning koopt... (ik dacht tot 1993, wellicht dat iemand dat precieser weet te melden.) De mijne was indertijd voor € 60 binnen. Succes.

- Chris Kobes
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

07-06-2009 19:42                #1239332
        door Chris  Kobes

Beantwoord door Chris  Kobes in topic Bedankt dat je hem gekocht            

Bedankt dat je hem gekocht hebt Arjan, want ik stelde mezelf de vraag of ik morgen nu wel of niet een testritje zou maken om vervolgens wel of niet de knoop door te hakken 
Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt en als je het toch niet bevalt hier is een geinteresseerde
Groeten,
Chris
    Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt en als je het toch niet bevalt hier is een geinteresseerde
Groeten,
Chris
        Moderators: Jerry Stam