Weet iemand iets van deze auto ??? SP 73 DV
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2009 14:12 #1074677
door V700 register
Weet iemand iets van deze auto ??? SP 73 DV is gemaakt door V700 register
Hallo volvoliefhebbers!
In 2004 heb ik mijn Volvo 740 GL B6 Estate uit 1987 met vastgelopen moter overgedaan aan een liefhebber uit Zeeland. Deze is vanuit belgie (vlak over de grens op een camping) opgehaald.
Nu blijkt dat de auto na al die jaren nog steeds op mijn naam staat en ik weet de pesoon niet meer te traceren!
Heeft iemand misschien ooit een (donor)volvo 740, lichtgroen, stationcar, handbak ergens gezien met het kenteken SP-73-DV ???
Ik krijg ineens een heleboel belastingaanslagen en APK boetes, en weet niet goed wat te doen.
In 2004 heb ik mijn Volvo 740 GL B6 Estate uit 1987 met vastgelopen moter overgedaan aan een liefhebber uit Zeeland. Deze is vanuit belgie (vlak over de grens op een camping) opgehaald.
Nu blijkt dat de auto na al die jaren nog steeds op mijn naam staat en ik weet de pesoon niet meer te traceren!
Heeft iemand misschien ooit een (donor)volvo 740, lichtgroen, stationcar, handbak ergens gezien met het kenteken SP-73-DV ???
Ik krijg ineens een heleboel belastingaanslagen en APK boetes, en weet niet goed wat te doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2009 16:30 #1239159
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is kwalijk en vooral
Dat is kwalijk en vooral niet slim van jezelf om een auto af te leveren zonder vrijwaring.
een nette manier: RDW raadplegen en het verhaal netjes uitleggen
minder nette manier: nieuwe papieren aanvragen en deze weer retour RDW sturen met het verzoek tot sloop. Boetes etc moet je natuurlijk wel voldoen.
Sterkte!
Groet,
Paul
een nette manier: RDW raadplegen en het verhaal netjes uitleggen
minder nette manier: nieuwe papieren aanvragen en deze weer retour RDW sturen met het verzoek tot sloop. Boetes etc moet je natuurlijk wel voldoen.
Sterkte!
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2009 17:06 #1239162
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aangiften doen
Hallo,

ik heb zelfzoiets mee gemaakt en ben er nu nog mee bezig ik heb aan giften moeten doen en dan komt de auto in het opsporings bericht en dan kunnen ze na gaan wie en waar de auto is en je moet nog niets betallen want ik heb ook veel betaalt en dat geld kan iknaar fluiten en het geen dat niet betaalt is isme kwijt gescholden

Groetjes barry

ik heb zelfzoiets mee gemaakt en ben er nu nog mee bezig ik heb aan giften moeten doen en dan komt de auto in het opsporings bericht en dan kunnen ze na gaan wie en waar de auto is en je moet nog niets betallen want ik heb ook veel betaalt en dat geld kan iknaar fluiten en het geen dat niet betaalt is isme kwijt gescholden

Groetjes barry
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2009 19:07 #1239179
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rdw enzo
Als ik het kenteken opvraag op de site van het rdw dan blijkt daaruit dat deze wagen op 03-02-2003 laatst op kenteken is gezet en de apk verlopen is op 27-02-2003. Dan moet je er zelf toch ook al lange tijd ongekeurd mee rond hebben gereden??
Moderators: Jerry Stam