OFF-FORUM Camping de Roos & ouwe onderdelen de Waard gezocht (gevonden!)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-06-2009 19:41 #1074650 door V700 register
hallo hallo, even Off-Volvo (hoewel). Na onze mini-vakantie in Ommen, zonder karretje, zonder dakkoffer, kwam ik erachter, met deze zon, dat het hebben van een luifel+stokken en twee extra zijschermen voor onze Albatros toch wel handig zou zijn. Het is een oude tent (met Ykk-rits) en de kleur was oranje ;-)
Iemand iets (in de weg) liggen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-06-2009 20:29 #1238981 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ommen -Zwolle-Heerde...
Zit in Heerde de fabrikant van DE WAARD?
Of heeft deze Epenaar dat helemaal verkeerd....
Of is de tent zooooooo oud dat er niets meer bij te kopen is.....was het maar een Volvo dan kon je nu nog nieuwe onderdelen bestellen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-06-2009 23:29 #1239013 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Marktplaats?
Of is dat een domme opmerking? Hebben zelf een Vergrote Zilvermeeuw met alles erop en eraan en da's inderdaad lekker; kun je je voortent aan allerlei kanten op allerlei manieren uitbreiden, omdat alles op alles past.
Zag net op Marktplaats het één en ander staan, gezocht op De Waard. Of misschien op het dewaardforum.nl?
Wel geinig idee: een keer een kampeerweekend met grote auto's en grote tenten. Gelijk doorrijden naar Zweden dan maar?
Succes met zoeken! Als ik wat tegenkom, laat ik het weten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-06-2009 23:33 #1239015 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo - De Waard
Mmmm, klinkt als twee keer betrouwbaar en betrouwbaar. 

hdalhuisen schreef : ... Zit in Heerde de fabrikant van DE WAARD?...

Zeker! En in Gouda, Heerhugowaard, en Roden. Maar dat heb ik van <a href=" www.dewaardtenten.nl/ "> www.dewaardtenten.nl hoor...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2009 09:06 #1239030 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja
bedankt voor de reacties. Marktplaats en het forum houd ik in de gaten en bij de Waard zelf verkopen ze álles nog wel nieuw maar dat vind ik te duur voor onze oude tent. We gaan er nog een paar jaartjes mee vooruit en dan komt er een investering in een nieuwere-full-options :)
Je weet maar nooit wat iemand nog op zolder heeft liggen, dus ik probeer het gewoon hier en daar.
En ja, Volvo en de Waard zijn als twee handen op één buik. De vergelijking dat op leeftijd de kwaliteit nog steeds hoog is en dat ze erg ruim zijn, is slechts een kleine greep uit de gelijkenis....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2009 10:30 #1239036 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic linken
jullie hebben toch ook google?
www.dewaardforum.nl/index.php
kamperen.tweedehands.net/tenten/
<a href=" zoek.tweedehands.net/search.php?q=De+waa...and=&submit=Zoek " target="_blank">dewaardtententekoop.nl
dewaardtenten.hyves.nl/
Dit zijn de linkjes die ik METEEN vond.
Toch vind ik het niet vreemd, deze sites, gezien alleen al het grote aantal liefhebbers van deze tenten dat zich hier op dit forum bevindt.
Vooropgesteld dat ik totaal niks van primitief kamperen begrijp, althans niet als vakantiebesteding. Maar dat is mijn afwijking 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2009 10:33 #1239038 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Valt wel mee.......

Jeroen schreef : Vooropgesteld dat ik totaal niks van primitief kamperen begrijp, althans niet als vakantiebesteding. Maar dat is mijn afwijking 

Ik vind dat k(r)amperen ook helemaal niets, maar ik weet wel waarom al die mensen het doen.....,
dan blijven er genoeg stacaravans en vakantiehuisjes over voor ons om uit te kiezen en te huren.......(als al die tentenfanaten ineens gaan huren is er niets meer over)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2009 10:45 #1239040 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Allerlei
Ja hoor, mijn internet doet 't ook, kijk maar naar de links die ik gaf . En ben bang dat je voor 'die grote' De Waard tenten een beetje dezelfde afwijking moet hebben als voor 'die grote' Volvo's.
"Gompie, wat een ruimte." "Jéé, wat groot." "Nou, daar past wel veel in hè?" "Je kunt er gewoon in stáán...!" 
Nou oké, die laatste is wat moeilijker in een Volvo zonder open dak...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2009 12:02 #1239052 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zoek en gij zult vinden

Jeroen schreef : jullie hebben toch ook google?

Jeroen, bedankt voor je reactie en jouw links. Ik kijk daar de laatste weken vaker.
Het punt wat ik wilde maken is deze: ik zie met enige regelemaat de combi Estate en de Waard. Als liefhebbersclub hiero (waar ook computers en andere onderdelen worden uitgewisseld), gooide ik een balletje op om te kijken of iemand nog iets op zolder had liggen voor weinig.

Oja, wisten jullie dat je via Hollandtent.nl een volledig ingerichte de Waard Albatros kunt huren? Daar liggen zelfs 4 lattenbodems met matrassen in...... (voor wie geen zin heeft in kramperen).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-07-2009 14:41 #1241590 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gevonden!
ok, camping en niet-campinggasten. Inmiddels heb ik een aardige verzameling onderdelen voor de Albatros (de op een na grootste De Waard, net iets kleiner dan de grote zilvermeeuw) door wat handige marktplaats aankopen. Wellicht zelfs binnenkort een Albatros over met weinig werk. Mocht iemand iets zoeken in die richting dan hoor ik dat wel.
Overigens was het weer (en het wéér)) enorm genieten in Ommen, alwaar een aantal 7/9 estates (zonder dakkoffer en zonder karretjes uiteraard) en zelfs een terugkerende knappe S90 te bewonderen waren.
Wij gaan nog een paar lange weekendjes de komende maanden. Wellicht dat ik daar leden ga treffen (gezien een eerder draadje over een mogelijke ontmoeting)? Bbq-en mag tegenwoording....

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC