OFF-FORUM Camping de Roos & ouwe onderdelen de Waard gezocht (gevonden!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iemand iets (in de weg) liggen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zag net op Marktplaats het één en ander staan, gezocht op De Waard. Of misschien op het dewaardforum.nl?
Wel geinig idee: een keer een kampeerweekend met grote auto's en grote tenten. Gelijk doorrijden naar Zweden dan maar?
Succes met zoeken! Als ik wat tegenkom, laat ik het weten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zeker! En in Gouda, Heerhugowaard, en Roden. Maar dat heb ik van <a href=" www.dewaardtenten.nl/ "> www.dewaardtenten.nl hoor...hdalhuisen schreef : ... Zit in Heerde de fabrikant van DE WAARD?...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je weet maar nooit wat iemand nog op zolder heeft liggen, dus ik probeer het gewoon hier en daar.
En ja, Volvo en de Waard zijn als twee handen op één buik. De vergelijking dat op leeftijd de kwaliteit nog steeds hoog is en dat ze erg ruim zijn, is slechts een kleine greep uit de gelijkenis....
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.dewaardforum.nl/index.php
kamperen.tweedehands.net/tenten/
<a href=" zoek.tweedehands.net/search.php?q=De+waa...and=&submit=Zoek " target="_blank">dewaardtententekoop.nl
dewaardtenten.hyves.nl/
Dit zijn de linkjes die ik METEEN vond.
Toch vind ik het niet vreemd, deze sites, gezien alleen al het grote aantal liefhebbers van deze tenten dat zich hier op dit forum bevindt.
Vooropgesteld dat ik totaal niks van primitief kamperen begrijp, althans niet als vakantiebesteding. Maar dat is mijn afwijking
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind dat k(r)amperen ook helemaal niets, maar ik weet wel waarom al die mensen het doen.....,Jeroen schreef : Vooropgesteld dat ik totaal niks van primitief kamperen begrijp, althans niet als vakantiebesteding. Maar dat is mijn afwijking
dan blijven er genoeg stacaravans en vakantiehuisjes over voor ons om uit te kiezen en te huren.......(als al die tentenfanaten ineens gaan huren is er niets meer over)
- V700 register
- Nieuw lid
-
"Gompie, wat een ruimte." "Jéé, wat groot." "Nou, daar past wel veel in hè?" "Je kunt er gewoon in stáán...!"
Nou oké, die laatste is wat moeilijker in een Volvo zonder open dak...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen, bedankt voor je reactie en jouw links. Ik kijk daar de laatste weken vaker.Jeroen schreef : jullie hebben toch ook google?
Het punt wat ik wilde maken is deze: ik zie met enige regelemaat de combi Estate en de Waard. Als liefhebbersclub hiero (waar ook computers en andere onderdelen worden uitgewisseld), gooide ik een balletje op om te kijken of iemand nog iets op zolder had liggen voor weinig.
Oja, wisten jullie dat je via Hollandtent.nl een volledig ingerichte de Waard Albatros kunt huren? Daar liggen zelfs 4 lattenbodems met matrassen in...... (voor wie geen zin heeft in kramperen).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens was het weer (en het wéér)) enorm genieten in Ommen, alwaar een aantal 7/9 estates (zonder dakkoffer en zonder karretjes uiteraard) en zelfs een terugkerende knappe S90 te bewonderen waren.
Wij gaan nog een paar lange weekendjes de komende maanden. Wellicht dat ik daar leden ga treffen (gezien een eerder draadje over een mogelijke ontmoeting)? Bbq-en mag tegenwoording....