taxatiedag?
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Ik las in de laatste Factor een advertentie van Gio verzekeringen over het verzekeren van onze Volvo's onder klassieker verzekeringen. Ik heb een heel fraai aanbod gekregen voor een WA Casco verzekering, maar voor die verzekering heb ik wel een taxatie rapport nodig. Ik zag in de agenda geen taxatiedagen in de planning, maar weet er iemand toevallig van een komende/in de planning zijnde taxatiedag af? Anders ben ik straks al mijn winst weer kwijt aan het laten taxeren van mijn auto bij zo'n officieel bedrijf of taxateur...
Dank & vriendelijke groet!
Niels
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Na de zomer (ik ga uit van ergens augustus/september) organiseer ik iom Harry weer een taxatiedag.
Groet,
Paul
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Groet,
Paul
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Wil je dat met ons delen?Niels van Roij schreef : Ik heb een heel fraai aanbod gekregen voor een WA Casco verzekering, maar voor die verzekering heb ik wel een taxatie rapport nodig.
Ik heb ook een aanvraag bij hen lopen, maar nog niets gehoord. Ben dus benieuwd naar jouw aanbieding.
Gr
Rob K.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Overigens ben ik ook wel geinteresseerd voor een volgende taxatiedag. Ookal zijn er wel wat verbeterpuntjes.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Hoi Niels, Na de zomer (ik ga uit van ergens augustus/september) organiseer ik iom Harry weer een taxatiedag. Groet, Paul
Als het meezit studeer ik tegen die tijd in Zweden, Umeå. Afhankelijk van de selectie procedure... Dus dan is mijn auto dáár ergens verzekerd.
Heb eerst bij Volvo insurance gezeten, toen ik 'm net kocht, en vanuit daar naar de KNAC gegaan, die waren goedkoper. En vanuit daar -met een vrijwarings bewijs want ik regel de autoverzekering altijd voor 1 jaar in een maal- naar Interpolis, om dezelfde reden. Overigens; met bij alle drie met gelijk blijvende voorwaarden. Inzittenden goed verzekerd etc. Helaas vond ik de mail van GIO nog vrij incompleet, dus navraag is hier wel even op zijn plaats.henk 940LPT schreef : Heb het ook even opgevraagd bij GIO, ook nav de Factor. Let wel even op dat de taxateur die je taxatie uitvoert op de lijst van GIO staat. Stap overigens ook niet over, betaal nu ongeveer net zoveel premie bij Amazon Insurance (verzekering die via de dealer aangeboden werd/wordt). Dacht dat Amazon duur was maar dat blijkt dus mee te vallen. Voor een beetje verschil stap ik niet over. Bovendien is het kilometrage bij GIO voor mij (te) beperkt, bij Amazon mag ik meer rijden.
Ik weet niet of het handig is die gegevens op een forum te zetten waar in potentie de hele wereld bij kan. Ik wil je ze wel in een PB doorgeven als je echt belangstelling hebt.Wil je dat met ons delen? Ik heb ook een aanvraag bij hen lopen, maar nog niets gehoord. Ben dus benieuwd naar jouw aanbieding. Gr Rob K.
Ik ben natuurlijk nog wel jong en heb door aqua planing een ongeluk veroorzaakt een aantal jaren geleden (Achterop een auto gereden met mensen die voor groen licht stonden te dromen en op de kaart aan het kijken waren. Op een 70 km/u weg! Ik reed er 50, maar bij het remmen begon de auto te zweven op het water en ik kon niets meer doen. Die Astra had voor 3 mille schade, de complete trekhaak omgebogen door de bumper naar binnen toe. Bij mijn Volvo zat de bumper een beetje scheef, een deukje in de nummerplaat en een gaatje in het zwarte deel van de bumper. Ben je toch weer blij Volvo te rijden) Anyway, lang geleden gebeurd, maar als jonge gast kreeg ik wel even 40% premieverhoging... Dat werkt door in iedere verzekering die je afsluit.
Heeft iemand trouwens een idee hoe betrouwbaar GIO is en hoe de V700V aan dit adres komt? Of is het andersom gegaan?
Niels
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Wij kregen dit als (reclame) Persbericht binnen (onder de titel: belangrijke verbetering Klassieker en Youngtimer verzekeringen Volvo), en aangezien nu ook de jongere modellen van onze wagens (de 900 serie) daar ook te verzekeren zijn leek het me handig om dat te plaatsen.Niels van Roij schreef : Heeft iemand trouwens een idee hoe betrouwbaar GIO is en hoe de V700V aan dit adres komt? Of is het andersom gegaan?
Verder uitzoekwerk is aan de geïnteresseerden.
Ik kan je wel één van de 3 bijgevoegde folders toesturen. (staat waarschijnlijk ook niet meer in als dat je op de website kan vinden......)

Oh ja, als lid van de V700 vereniging kun je ook rechtstreeks tegen een aantrekkelijk tarief je wagen bij Harry habraken laten taxeren. Zie voor de contactgegevens de site van GIO (<a href=" www.gio.eu/index.asp?catid=1370&pag=8190&action=pag "> www.gio.eu/index.asp?catid=1370&pag=8190&action=pag ) Maar je kan natuurlijk altijd eens informeren bij een ander.