Carlo
- John Blummel
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

30-05-2009 20:40                #1074567
        door John Blummel

Carlo is gemaakt door John Blummel            

Vandaag een hele gezellige en leuke dag bij Carlo Schmidt doorgebracht.
Het mag maar (weer) eens gezegd worden: de klantvriendelijkheid, maar dan oprecht gemeend en niet geveinsd zoals maar al te vaak voorkomt, de service, ook NA aankoop, de bereidheid met de klant mee te denken, oplossingen aandragen, de zaken gewoon goed regelen, in combinatie met Brabantse gezelligheid, bakske koffie enz., waar vindt je dat nog?
Kortom: voor wie de ervaring nog steeds heeft gemist: van harte aanbevolen en een groot compliment voor Carlo Schmidt!Med vänliga hälsningar/Best Regards
John Blummel
    Het mag maar (weer) eens gezegd worden: de klantvriendelijkheid, maar dan oprecht gemeend en niet geveinsd zoals maar al te vaak voorkomt, de service, ook NA aankoop, de bereidheid met de klant mee te denken, oplossingen aandragen, de zaken gewoon goed regelen, in combinatie met Brabantse gezelligheid, bakske koffie enz., waar vindt je dat nog?
Kortom: voor wie de ervaring nog steeds heeft gemist: van harte aanbevolen en een groot compliment voor Carlo Schmidt!Med vänliga hälsningar/Best Regards
John Blummel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

30-05-2009 21:17                #1238680
        door Jan Snijder

Beantwoord door Jan Snijder in topic Vertel mij wat.................................            

Hallo John,
Carlo verkoopt niet alleen heel goede Volvo's, hij verkoopt ook emotie. En dat is bij liefhebbers ook heel belangrijk. De zaken die ik met hem heb gedaan zijn altijd fair en plezierig verlopen.
Daarbij beschouw ik hem in de loop van de jaren tevens als goede vriend, ook in de privésfeer gaan we heel goed met elkaar om. Dus ik kan jouw verhaal helemaal onderschrijven. En iets positiefs mag best eens extra in de schijnwerpers gezet worden. Waarvan akte.
Fijne pinksteren en tot ziens,
Jan.
    Carlo verkoopt niet alleen heel goede Volvo's, hij verkoopt ook emotie. En dat is bij liefhebbers ook heel belangrijk. De zaken die ik met hem heb gedaan zijn altijd fair en plezierig verlopen.
Daarbij beschouw ik hem in de loop van de jaren tevens als goede vriend, ook in de privésfeer gaan we heel goed met elkaar om. Dus ik kan jouw verhaal helemaal onderschrijven. En iets positiefs mag best eens extra in de schijnwerpers gezet worden. Waarvan akte.
Fijne pinksteren en tot ziens,
Jan.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Minder
        Meer

30-05-2009 22:30                #1238699
        door V700 register

Beantwoord door V700 register in topic Idem....            

ook ik kan dit geheel onderschrijven. Let wel "even langs Carlo" dat is bijna niet mogelijk, kost mij minstens een halve dag, nou bij geen enkele andere garage zou ik dit uithoden.    
        Moderators: Jerry Stam