Advertentie's
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

En dat filter zit er eigenlijk al een beetje op. De eerste kolom geeft aan of het een forumdiscussie is of een advertentie.
Wat mij betreft lekker er tussen laten zitten, maar misschien een beetje letten op het "bumpen" van advertenties?
Groeten,
Richard
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Chilm schreef : I Trouwens... er is toch een van leden voor leden pagina, waarom maakt men daar de advertenties niet op.
Volvo 940 Estate LPT Polar 2.3 Limited Edition Blue Pearl B230-FK Turbo LH-Jetronic For Life!
Ik stoor mij er niet aan.
En Leden voor leden zou jammer zijn want dan zien overige forumgangers de advertentie niet.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Klopt, alleen kun je er niet op selecteren en heb je er dus weinig aan.Ergeren is een groot woord hoor, alleen kan het eleganter opgelost worden denk ik, gemak dient de mens toch?@960 estate 1996 daar had ik i.d.d. niet aan gedacht nee dat anderen dan forumleden het dan niet zien.EndlessQuest schreef : En dat filter zit er eigenlijk al een beetje op. De eerste kolom geeft aan of het een forumdiscussie is of een advertentie.
Richard
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Dit is een makkelijke instelling om te maken hoor. Bij de recente discussies staat het type Advertentie gewoon aan. Deze kan natuurlijk altijd uit. De recente pagina's pagina kan dan alle typen tonen, de recente discussie pagina alleen de forum plaatsingen.henk 940LPT schreef : "Vroegah" stonden de advertenties niet onder "recente discussies" maar kon je ze wel zien onder "recente pagina"s". Advertenties staat nu onder beide overigens. Verder staan onder "recente pagina's" de laatste informatiepagina's, fotopagina's en dagboekpagina's. Sowieso dus ook interessant om bij te houden.
Is dat wat?
Groet,
Támas