tot bezinning komen
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Of de foto verkeerd om gedowload?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
 - Nieuw lid
 - 

Heel goed opgemerkt! Was mij nog niet opgevallen. Het badge "Volvo" op de foto glimpt ook meer. Of ga ik nu weer "bomen in een bos zien...etc.) Meerdere leden hebben mij vandaag al geadviseerd jou eens te benaderen betreffende deze 760 gle. Zou jij mij kunnen/willen helpen bij eventuele aankoop?
Gr., geejee
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- G.J.M. Molenaar (GAST)
 - Nieuw lid
 - 

Gr., geejee
- Jan Snijder
 - Nieuw lid
 - 

Veel succes gewenst morgen en hopelijk is het de auto van je dromen.
Groeten, Jan.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

jsnijder schreef : De Sirius velg werd op die typen meestal geleverd in die tijd. Mooie velg die perfect bij de rest past. Deze velgen heb ik ook onder mijn 760GLE. Is gebruikt nog wel te vinden, maar de meesten zijn wel aan een opknapbeurt toe. Reken voor een stel redelijke velgen op 200 euro en dan komt er 75 per velg bij om ze weer als nieuw te laten maken. Ik geloof dat ik onlangs nog een setje op MP zag.
Veel succes gewenst morgen en hopelijk is het de auto van je dromen.
Groeten, Jan.
Misschien zijn ze er nog kijk <a href="/node/25433">HIER</a> maar als je interesse hebt.
Succes morgen.
- Jan Snijder
 - Nieuw lid
 - 

Succes, Jan.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
 - Nieuw lid
 - 

Bij Schipper aangekomen. Wat een baksteen zeg, niet te geloven. Marcel (Jachtgroen) heeft niet overdreven. (Nog hartstikke bedankt!) Helemaal orgineel, geen gebruiks-sporen of cosmetische beschadigingkjes. Schuifdak, leer, automaat, in de kofferbak heeft volgens mij nog nooit een AH-tasje ingestaan, etc., te veel om op te noemen. Ben redelijk, voor mijn doen, tot een deal gekomen. Heb uiteraard het torretje horen lopen. Als "rikketik afwijking" geen enkele opmerking, loopt perfect behoudens dat ik het stationair toerental wat hoog vond in vergelijking met de S90 hebben De "bejaarde" tante wordt thuis bezorgd. Toelating is 06-03-1985, komt mooi uit, in het voorjaar. Heb ik even tijd om haar ook op "nieuwe Sirius" velgen met nieuwe banden te zetten. (passen trouwens de winterbanden van de 760 ook op een S90?) Helemaal gelukkig, een nadeel: Mams wil straks met de 760 gaan rijden, tot die tijd met de S90, paps moet het maar met zijn170A-tje (diensttoet) doen. Ja, verschil moet er blijven. Wie had er het ook alweer over: "je moet eigenlijk mams dwingen in een baksteen te gaan rijden!". Nou, bedankt!
Gr., geejee (die nog niet slaapt tot ie afgeleverd is)
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Ronald
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

gr Martijn