tot bezinning komen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2009 21:01 #1238534 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic andersom waarom?
Achter op de kofferbak staat VOLVO en 760GLE andersom ,....waarom??? (Overgespoten/schade gehad? )
Of de foto verkeerd om gedowload?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2009 22:50 #1238543 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Heel scherp opgemerkt
Hallo Henk,
Heel goed opgemerkt! Was mij nog niet opgevallen. Het badge "Volvo" op de foto glimpt ook meer. Of ga ik nu weer "bomen in een bos zien...etc.) Meerdere leden hebben mij vandaag al geadviseerd jou eens te benaderen betreffende deze 760 gle. Zou jij mij kunnen/willen helpen bij eventuele aankoop?
Gr., geejee 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2009 23:18 #1238553 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beren op de weg...
of iemand wilde uniek zijn... is dan wel gelukt, best leuk toch?

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2009 20:00 #1238823 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic velgen 670 gle
Morgen is het zo ver. Ga naar Almelo een tante van de Truttebol bekijken. Zou er rond 10.00 uur zijn.(de 760 gle 85) Kreeg van Marcel (Jachtgroen) nog een aanvullende tip. Er zitten winterbanden onder met stalen velgen en wieldoppen. Conform de foto`s? Marcel dacht ook dat Duitse automobielen afgeleverd werden met 8 stuks banden. De verkoper was hiervan niet op de hoogte. Weet iemand wat de orginele velgen zouden moeten zijn en of deze nog aan te komen zijn? In welke prijsrichting moet je dan denken?
Gr., geejee

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2009 20:39 #1238830 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Sirius.
De Sirius velg werd op die typen meestal geleverd in die tijd. Mooie velg die perfect bij de rest past. Deze velgen heb ik ook onder mijn 760GLE. Is gebruikt nog wel te vinden, maar de meesten zijn wel aan een opknapbeurt toe. Reken voor een stel redelijke velgen op 200 euro en dan komt er 75 per velg bij om ze weer als nieuw te laten maken. Ik geloof dat ik onlangs nog een setje op MP zag.
Veel succes gewenst morgen en hopelijk is het de auto van je dromen.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2009 20:42 #1238831 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sirius

jsnijder schreef : De Sirius velg werd op die typen meestal geleverd in die tijd. Mooie velg die perfect bij de rest past. Deze velgen heb ik ook onder mijn 760GLE. Is gebruikt nog wel te vinden, maar de meesten zijn wel aan een opknapbeurt toe. Reken voor een stel redelijke velgen op 200 euro en dan komt er 75 per velg bij om ze weer als nieuw te laten maken. Ik geloof dat ik onlangs nog een setje op MP zag.
Veel succes gewenst morgen en hopelijk is het de auto van je dromen.

Groeten, Jan.

Misschien zijn ze er nog kijk <a href="/node/25433">HIER</a> maar als je interesse hebt.

Succes morgen.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2009 20:47 #1238832 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Ook nog een ander setje op MP.
Op MP staat ook nog een setje sirius met de plastic naafdop voor 100 euro. Ik dacht Veldhoven. Even onderdelen Volvo intoetsen en dan "sirius velgen" en dan heb je ze voor je.
Succes, Jan.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2009 21:06 #1238908 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic "skon wagentje".. .Tjaka!
Ja...., vanmorgen een "ritje" Almelo vanuit Utrecht, wat een genot, ruim 3 uur...! En weer terug, van hetzelfde. Met de S90, een krentebolletje, eierkoekje, banaantje en chocomelleltje naast me. Heerlijk ritje, veel gezichten en automobieltjes kunnen observeren.
Bij Schipper aangekomen. Wat een baksteen zeg, niet te geloven. Marcel (Jachtgroen) heeft niet overdreven. (Nog hartstikke bedankt!) Helemaal orgineel, geen gebruiks-sporen of cosmetische beschadigingkjes. Schuifdak, leer, automaat, in de kofferbak heeft volgens mij nog nooit een AH-tasje ingestaan, etc., te veel om op te noemen. Ben redelijk, voor mijn doen, tot een deal gekomen. Heb uiteraard het torretje horen lopen. Als "rikketik afwijking" geen enkele opmerking, loopt perfect behoudens dat ik het stationair toerental wat hoog vond in vergelijking met de S90 hebben De "bejaarde" tante wordt thuis bezorgd. Toelating is 06-03-1985, komt mooi uit, in het voorjaar. Heb ik even tijd om haar ook op "nieuwe Sirius" velgen met nieuwe banden te zetten. (passen trouwens de winterbanden van de 760 ook op een S90?) Helemaal gelukkig, een nadeel: Mams wil straks met de 760 gaan rijden, tot die tijd met de S90, paps moet het maar met zijn170A-tje (diensttoet) doen. Ja, verschil moet er blijven. Wie had er het ook alweer over: "je moet eigenlijk mams dwingen in een baksteen te gaan rijden!". Nou, bedankt!
Gr., geejee (die nog niet slaapt tot ie afgeleverd is) 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2009 21:20 #1238910 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd...
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Veel veilige kilometers toegewenst!

Ronald

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2009 21:34 #1238914 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wat leuk!
hej wat leuk joh! Kom heel snel even langs als je hem binnen hebt!

gr Martijn

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC