kompleet off topic; Gatver!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2009 19:00 #1074409 door V700 register
kompleet off topic; Gatver! is gemaakt door V700 register
Heeft niets met Volvo van doen maar de belastingen. Vorig jaar ergens in september of oktober kreeg ik een herinnering om mijn kadestrale inkomen (NL: huurwaarde fortfait van de woning) te betalen. Ik dacht dat ik dat al had betaald op het postkantoor en belde destijds met de belastingdienst. Ja, mijnheer, alles is in orde, u heeft betaald, er staat niets meer open, de herinnering is gekruist. Een 3 tal aangetekende brieven vanaf december heb ik niet kunnen ophalen. Brievenbus maak ik om de 3 weken leeg of zo en elke keer was de aangetekende brief niet meer op het postkantoor. Nu ontving ik een brief van de deurwaarder in de bus om per onmiddelijk het kadestrale inkomen te betalen binnen 8 dagen. Die 8 dagen zijn al voorbij. Het afschrift van de betaling destijds heb ik niet meer. %$#@$#! Moet ik nu 2 keer die 450 euro betalen? Ik hoop dat ze op het postkantoor stortingen kunnen achterhalen, ik ga het morgen eens bevragen. Anders hangt er mij nog een extra boete boven het hoofd boven de 450 euro. Ik heb helemaal geen zin om de staatskas te spekken met een extra bonus van 450Euro. Ik vrees dat mij dat toch staat te gebeuren en dat men niet op het postkantoor de stortingen kan achterhalen.. Gatver!
Robert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2009 20:28 #1238018 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tja
Je krijgt bij het postkantoor een stortingsbewijs als je iets gebracht hebt? Ik hoop dat u die bewaard heeft om verdere ellende te voorkomen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2009 21:06 #1238021 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic No problem
No problem Robert, je hebt betaald, punt.Vraag aan de belasting even een bewijs van betaling dat moeten zij je sturen.Pech voor de deurwaarder, die zal proberen alsnog te innen en zijn fee te krijgen, is dan pech voor hem.Laat je absoluut niet afschrikken door brieven en bezoeken, maar leg het uit en toon het betalingsbewijs van de belastingdienst.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC