Verhuur hobbywagen voor huwelijken
- Jan Huijsmans
-
- Nieuw lid
-
Ik schreef : Hallo, Al een tijdje zat ik te spelen met het idee om hier iets mee te beginnen. Nu ga ik zelf trouwen en we zelf een stoet met 70's en 80's wagens willen vormen, valt het me op hhoe weinig 'normale' oude wagens (Renault, Volvo, Toyota e.d.) uit de 60/70/80's er te huren zijn. Veel standaard trouwauto's, maar weinig echt leuk spul. Zeker nu, in deze financieel wat lastigere periode voor sommigen, vroeg ik me af of er animo is voor een platform (site/forum) om hobby wagens te huur aan te bieden voor juist dit doel. Op marktplaats worden er al een aantal te huur aangeboden, maar juist specifiek voor dit doel leek het me leuk om iets op te zetten. (zeg maar om eenvoudig aanstaande bruidsparen en hobbyisten samen te brengen) Ik ben al begonnen met een kale site, <a href=" www.huwelijkswagen.nl " target="_blank"> www.huwelijkswagen.nl , om dit idee uit te werken, maar ik weet niet waar het meeste animo voor is, als die er al is vanuit hobby rijdend Nederland. Hebben mensen nog goede ideeën?
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

erg leuk idee, en ik bied dan ook bij deze mijn 940GLE en de P1800S ter beschikking aan. Op voorwaarde dat ik of mijn vrouw de bestuurder/chauff(-eur)(-euse) zijn.
Of is het de bedoeling dat mensen zelf kunnen en mogen rijden in de door hen gehuurde auto's?
Ik vind het een leuk plan om een soort van Volvo database op te starten met daarin verschillende auto's die beschikbaar zijn voor dit doeleinde.
En mocht je organisatorisch nog hulp nodig hebben, ook daar wil ik me wel beschikbaar voor stellen!
Ik houd dit in de gaten.....

GG,

- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Er moest een Amazone komen.
En die heeft ze meen ik gewoon op marktplaats gevonden.
Inderdaad even gezocht en gevonden.
<a href=" link.marktplaats.nl/106039062 "> link.marktplaats.nl/106039062
In het album ook nog hun foto zie ik nu.
<a href=" www.vdbergtrouwauto.nl/Fotoalbum/fotoalbum.html "> www.vdbergtrouwauto.nl/Fotoalbum/fotoalbum.html
De man is gepensioneerd en ook liefhebber. Trekt er gewoon een dagje voor uit. Heel gemoedelijk en oog voor kwaliteit en service.
Niets op aan te merken.
Heb natuurlijk met hem staan kletsen en hij is er best wel mee bezig hoor.
Het hele jaar gaat het door en rijdt hij meerdere dagen per maand. Heeft ook een vriend die eventueel bijspringt en kan ook meerdere wagens leveren uit zijn netwerkje.
Leuk initiatief Jan.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Jan Huijsmans
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar zover is het nog niet eerst huisje afmaken en dan eerst nog een aanzoek doen.
Ik blijf je forum volgen Jan,
Groet Tom,
De blauwe hebben we van Johan kunnen lenen, de rest van de volvo's was eigen collectie. Ik heb toen gemerkt dat je, zeker als je geen contacten in een club hebt, erg lastig aan youngtimers kan komen. (en tja, die generatie wil ook wel trouwen in auto's waar ze wat mee hebben)
Jan Huijsmans