En hop, weer een te pakken: Volvo Diagnostic Key.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2009 11:27 #1074081
door V700 register
En hop, weer een te pakken: Volvo Diagnostic Key. is gemaakt door V700 register
Om nou te zeggen dat het een koopje was, nou nee, maar ik ben toch erg nieuwsgierig, wat ik hier nu weer mee kan.
Als ik de stekkers mag geloven en de RS232 die eraan zit, moet je deze in een Pigtailkastje kunnen aansluiten en vervolgens zou je hem met VADIS kunnen uitlezen.Wederom, heb ik dan weer een keer een test-auto nodig.
Gelukkig zit er een compleet manual bij en deze zal ik uiteraard eens digitaliseren.
Misschien is een diagnose-dag organiseren een keer leuk....
Als ik de stekkers mag geloven en de RS232 die eraan zit, moet je deze in een Pigtailkastje kunnen aansluiten en vervolgens zou je hem met VADIS kunnen uitlezen.Wederom, heb ik dan weer een keer een test-auto nodig.
Gelukkig zit er een compleet manual bij en deze zal ik uiteraard eens digitaliseren.
Misschien is een diagnose-dag organiseren een keer leuk....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04-05-2009 11:32 #1236611
door Boris Duijndam (GAST)
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic ja die hebben ze bij
ja die hebben ze bij nodricar ook, heb toen half uur lopen kijken naar " even geduld a.u.b" mijn LH systeem was niet uit te lezen blijkbaar.. maar zeker gave gadget en zeer bruikbaar voor ons! goed gevonden
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2009 14:58 #1236615
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou moe...
Zeg Bas, moet jij niet gewoon maar je baan opzeggen en een bedrijf op gaan richten genaamd "De Volvo Doctor",en dan als slagzin: Uw Volvo overstuur, dan hebben wij de uitleesapparatuur.Je kunt me altijd pb'en voor meer info en een business plan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2009 15:36 #1236617
door V700 register

Ik zal er aan denken, eigen bedrijfje ligt wel in de planning, alleen niet fulltime..
Beantwoord door V700 register in topic Goed bedacht.
Die heb je wel goed bedacht....Chilm schreef : Uw Volvo overstuur, dan hebben wij de uitleesapparatuur.
Ik zal er aan denken, eigen bedrijfje ligt wel in de planning, alleen niet fulltime..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2009 15:45 #1236620
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oeps
Oeps... was maar een grapje hoor Bas, geen gekke dingen doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2009 16:05 #1236623
door V700 register
Ik wilde eigenlijk een webshop maken, met 1 product: De oplossing voor welk probleem dan ook. No cure, No pay.Ik ben ervan overtuigd dat alles op te lossen is, zegt mijn pa: "Mooi, dus dan verkoop je gewoon oplossingen", dus, vandaar de naam: <a href=" www.allround-solutions.com/ " target="_blank"> www.allround-solutions.com/ Site is nog niet af, aanmelden kan wel, zit een forumpje op voor de 140-160 serie, webshopje, slechts een opzetje.Ik wacht nog op de ontwikkeling van een scriptje en verder5 ben ik nog niet erg gelukkig met het algehele uiterlijk.
Maar ja, voor een probleem heb ik alvast geen oplossing: Tijd.Dus, de lange baan had ik al wel gevonden, dus heb ik het daar maar even op geschoven.Zoals je weet, doe ik er wat andere dingen bij, heb ik momenteel meer aan, met de kleine op komst....
Beantwoord door V700 register in topic Kan.
Maar van mij niet. Ik ben een beetje aan het kijken welke hoek ik dat in wil hebben, maar automotive is wel een beetje de target, diagnose als onderdeel ervan.Chilm schreef : Oeps... was maar een grapje hoor
Ik wilde eigenlijk een webshop maken, met 1 product: De oplossing voor welk probleem dan ook. No cure, No pay.Ik ben ervan overtuigd dat alles op te lossen is, zegt mijn pa: "Mooi, dus dan verkoop je gewoon oplossingen", dus, vandaar de naam: <a href=" www.allround-solutions.com/ " target="_blank"> www.allround-solutions.com/ Site is nog niet af, aanmelden kan wel, zit een forumpje op voor de 140-160 serie, webshopje, slechts een opzetje.Ik wacht nog op de ontwikkeling van een scriptje en verder5 ben ik nog niet erg gelukkig met het algehele uiterlijk.
Maar ja, voor een probleem heb ik alvast geen oplossing: Tijd.Dus, de lange baan had ik al wel gevonden, dus heb ik het daar maar even op geschoven.Zoals je weet, doe ik er wat andere dingen bij, heb ik momenteel meer aan, met de kleine op komst....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2009 16:13 #1236624
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Webshops
Je hebt een pb Bas.
Moderators: Jerry Stam