Wie kent deze 940?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2009 19:16 #1074068
door V700 register
Wie kent deze 940? is gemaakt door V700 register
Wie kent deze 940. kenteken LB-RG-67. Staat bij autobedrijfv Verstappen in Almere. Vraagprijs 2600 euro. Sinds kort ben ik mezelf aan het inlezen en wil graag een volvo estate kopen. Na een aantal dagen internet kom ik uit op een 940 8 klepper liefst met lp turbo. Ik wil tussen de 2000 en 3000 uitgeven. Iemand suggesties? Alvast bedankt voor de reacties,
Groet,
Ton
In prima staat verkerende mooie en sterke Volvo 940 2.3i Low Pressure Turbo. Rijdt perfect en is altijd dealer onderhouden. Onderhoudsboekje is volledig ingevuld en afgestempeld.Auto wordt afgeleverd met een 300.000 km beurt, nieuwe distributieriem en nieuwe APK. Auto ziet er zowel van binnen als buiten prima uit. Veel extra's.Extra's:
Groet,
Ton
In prima staat verkerende mooie en sterke Volvo 940 2.3i Low Pressure Turbo. Rijdt perfect en is altijd dealer onderhouden. Onderhoudsboekje is volledig ingevuld en afgestempeld.Auto wordt afgeleverd met een 300.000 km beurt, nieuwe distributieriem en nieuwe APK. Auto ziet er zowel van binnen als buiten prima uit. Veel extra's.Extra's:
- Airco met ECC (Electric climate control);
- Airbags voor 2 x en SIPS (Site Impact Protection System);
- Cruise control;
- Stoelverwarming en stoel in hoogte verstelbaar;
- Lendensteunverstelling;
- Electrische ramen voor en achter;
- Electrische en verwarmde spiegels;
- Hoogte verstelling koplampen;
- Centrale deurvergrendeling met afstandbediening;
- ABS;
- Schijfremmen voor en achter;
- Metallic lak;
- Lichtmetalen velgen met prima Michelin banden;
- Running daylight en dimmer voor de instrumentenverlichting;
- Recirculatie systeem, middenarmsteun en 4 bekerhouders;
- Hoofdsteunen voor en achter;
- Getint glas;
- Roofrails;
- Trekhaak;
- Achterruitenwisser;
- Gordelspanners;
- Bagagerolhoes;
- Metallic lak;
- Achter ruitenwisser.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2009 19:42 #1236585
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Welkom op onze site. Misschien kunnen de aankooptips (*<a href="/node/10789" target="_blank">klik</a>*) je helpen beoordelen of je een goed exemplaar hebt gezien. LPT's (en HPT's misschien nog wel ietsje meer) rijden erg prettig. Heb als moderator de tekst van je topicstart teruggezet van "vet" naar "normaal" ivm leesbaarheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2009 23:11 #1236605
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank voor welkom en de
Dank voor welkom en de aanpassing van de tekst. De aankooptips zijn heel handig evenals de checklist occasion. Wat mij echter opviel is dat de leden informatie delen over de ocassions die ze gezien hebben of zelfs voor elkaar gaan kijken. En dat vind ik pas echt handig. Heb in het verleden al veel lol gehad van forums met sleutelen. Kijk nu een aantal dagen rond op de Volvo 700 vereniging en dat bevalt uitstekend.
groet
Ton
groet
Ton
Moderators: Jerry Stam