een goede lasser

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2009 12:11 #1074058 door V700 register
een goede lasser is gemaakt door V700 register
beste forum leden,
Ik heb onlangs een volvo 745 gekocht uit 1986. Niet moeders mooiste meer maar wel een die belasting vrij wordt. Een die ik wel wil maken tot moeder mooiste overigens.
Nu zit er aan de bodem op een plak een behoorlijk gat. Dat is links voor. OOk op die plek een gat in de balk. Ik denk dat er ooi schade is geweest wat niet goed herstelt is.
Nu moet mijn auto eind mei door de apk keuring. IK heb overwogen het bij een gewonen gearage te laten lassen. Ben alleen bang dat hier werk gelevert wordt dat de tand der tijd niet goed kan doorstaan. Vandaar dat ik zoek naar een lasser die werk levert dat ook echt bestendig is. Kan iemand me helpen aan een goed adres? Ik hoor het graag.
Vriendelijke groet,
Karel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2009 13:10 #1236569 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Woonplaats
Ik heb geen idee waar je woont, maar er schijnen hele volksstammen naar Piet de Lasser te gaan in Den Haag. Ik heb hem daar ooit eens naar een W116 laten kijken waarvan ik op het punt stond om hem te kopen. Hij adviseerde het om het maar niet te doen.
Goed, Piet de Lasser dus.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2009 18:54 #1236583 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog echte prijsen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2009 19:18 #1236584 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haags
Hij typt zelfs Haags ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2009 20:02 #1236639 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Karel,
Dat kan nog wel meevallen. Mijn 760 TD was eens afgekeurd op scheuren in de voortreinophanging. Bekend probleem. Dat mocht niet worden gelast aldus de Belgische keuring. Navraag bij de Volvo garage liet weten dat het wel mag worden gelast vermits een gediplomeerd lasser het werk verricht. Zo gezegd, zogedaan en met een attest of bewijs terug naar de keuring: goedgekeurd. Er zijn best garages met goede lassers (gediplomeerd) te vinden. Gewoon even navragen.
Robert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2009 21:06 #1236642 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ Robert
Ik heb het zelfde probleem gehad.Ook de boel laten lassen en zonder bewijs of wat dan ook weer laten keuren.Nu moet ik zeggen dat je 2 keer moest kijken waar het gelast was.Dat zegt dan weer genoeg over de kwalitiet van die lasser.Dit was bij een schade herstel bedrijf. ( ik kende Timen toen nog niet )

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC