Handleidingen Volvo radio's gezocht.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 12:40 #1074017 door V700 register
Handleidingen Volvo radio's gezocht. is gemaakt door V700 register
Ter completering van de radiodatabase, ben ik op zoek naar originele handleidingen.
Ik zou hier graag een kopie van maken, scan van ontvangen, of op mijn kosten per post het origineel ontvangen, die ik uiteraard weer terugstuur.
Waar ik nog naar op zoek ben, om te beginnen:
  • SC-800
  • SC-815
  • SC-900
  • SC-901
Dat lijkt me een mooi begin.
Hieruit kun je afleiden, dat ik de rest dus al heb, al dan niet op de site geplaatstDe handleidingen die al wel beschikbaar zijn (mede met dank aan Henk):
  • CR-101
  • <a href="/sites/default/public_files/Cx-50x.pdf" target="_blank">CR-502</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/Cx-50x.pdf" target="_blank">CR-504</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CR-606.pdf" target="_blank">CR-603</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CR-606.pdf" target="_blank">CR-606</a>
  • <a href="/node/25671" target="_blank">CR-901</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CR-902.pdf" target="_blank">CR-902</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CR-905.pdf" target="_blank">CR-905</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CR-906.pdf" target="_blank">CR-906</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/Cx-50x.pdf" target="_blank">CT-503</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CT-906.pdf" target="_blank">CT-906</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/Cx-50x.pdf" target="_blank">CT-505</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20SC-700.pdf" target="_blank">SC-700</a>
  • <a href="/sites/default/public_files/manual%20SC-805%20NL.pdf" target="_blank">SC-805</a>
  • SC-801
noot: De handleidingen Cx-50x verwijzen allen naar hetzelfde document.Om gelijk de pagina met alle radios weer onder de aandacht te brengen: <a href="/node/13851" target="_blank">Radiodatabase: overzicht van Volvo radio's, cassettespelers en cd-spelers</a>
Alvast bedankt voor de medewerking. <a href="/13851"></a>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 13:17 #1236372 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic CR
CR-906 en CT-906 staan in de handleiding van de auto, laatste modeljaren. Wellicht ook nog los te krijgen. Op zich kan/wil ik zaken scannen maar ik denk dat je voor een echt goed resultaat de lijmrug van de auto-handleiding moet lossnijden en dan dan de pagina's één voor één moet scannen. Als ze nog in de handleiding zitten dan krijg je van die zwarte vouwlijnen aan de kant van de rug. En nu heb ik zelf wel een handleiding voor MJ '98 met daarin de CR en CT-906 maar die ga ik voor dit doel niet lossnijden. Als iemand anders nog een handleiding MJ-98 (of eerder, met de CR en CT-906) over heeft, wil ik die wel scannen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 13:46 #1236373 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foutje.
Punt is, dat ik graag de nederlandse handleiding wil hebben, niet de engelse en dat scannen gaat best.Heb je die van de SC-805 gezien?Komt uit een 160 pagina's tellende handlediing van de 850. Alles zit nog vast, gewoon een goeie scanner....;-)
Ik zag trouwens dat ik de CR-906 niet vermeld had, die heb ik dus al wel, maar staat nog niet op de site. 

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 21:40 #1236403 door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic CR-901
Heb ik.
Nog nieuw in het plastiekje met het bestelnummer opgeplakt.
Zullen we dat regelen via onze interne koerier?Dat je er zorg moet voor moet dragen is een overbodige opmerking denk ik.
Groeten,Hedwig

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 21:51 #1236404 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic CR-902
Die heb ik! Opsturen en weer terug ontvangen heeft mijn voorkeur! ( of afgeven bij je ouders te Amsterdam kan ook!)

groet Rudiger, die nog steeds geen aansluitkabel heeft voor de CR902

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 23:50 #1236423 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prima.

hlambrechts schreef : Zullen we dat regelen via onze interne koerier?Dat je er zorg moet voor moet dragen is een overbodige opmerking denk ik.

Die koerier lijkt me prima, alsze het niet erg vindt naturlijk.Ik zal er met respect me omgaan, al zal (als het gesealed is) het plastiek wel van de handleiding af moeten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 23:53 #1236426 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opsturen graag.

rudiger schreef : Die heb ik! Opsturen en weer terug ontvangen heeft mijn voorkeur! ( of afgeven bij je ouders te Amsterdam kan ook!)

Mijn ouders zitten twee weken in Frankrijk en met net een reeks verjaardagen achter de rug, zie ik ze niet 1,2, 3.
Ik stel voor dat je hem opstuurt. Je krijgt hem dan uiteraard weer retour, met de postzegels die erop zaten in de enveloppe, ik gok 88 eurocent.
Adres volgt via PB.
Alvast mijn dank.
Oh en ik heb de CT-906 inmiddels ook gevonden, zat bij de radio die ik van Endlessquest heb overgenomen, die inmiddels is ingebouwd en uitstekend werkt.Wisselaar bouw ik morgen in. Sjeu, wat een verschil, voornamelijk qua uiterlijk, maar ook qua geluid.Ik heb dashboardspeakers, die wrden nu eens echt aangestuurd, in plaats van doorgelust.Als iemand prijs stelt op een Sony cassettespeler met 10-CD wisselaar, dan hoor ik het wel. (advertentie volgt nog)

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2009 08:19 #1236433 door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Komt in orde...

Baseman schreef :

hlambrechts schreef : Zullen we dat regelen via onze interne koerier?

Die koerier lijkt me prima, alsze het niet erg vindt naturlijk....het plastiek wel van de handleiding af moeten.

De koerier zal wel geen probleem vormen.
Plastiek heb ik al verwijderd en manual ligt klaar in een enveloppe.
Groeten,Hedwig

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2009 11:06 #1236610 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijgewerkt.
Ik heb het lijstje weer bijgewerkt:<table border="0" width="446" height="76"><tbody><tr class="odd"><td class="view-field view-field-node-title active"><a href="/node/24567">Handleiding Volvo autoradio CR-905</a></td> </tr> <tr class="even"><td class="view-field view-field-node-title active"><a href="/node/25588">Handleiding Volvo autoradio CR-906</a></td> </tr> <tr class="odd"><td class="view-field view-field-node-title active"><a href="/node/25585">Handleiding Volvo autoradio CT-906</a></td> </tr> <tr class="even"><td class="view-field view-field-node-title active"><a href="/node/25510">Handleiding Volvo autoradio SC-805</a></td></tr></tbody></table>

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2009 22:32 #1236650 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic boekje 850
Dus het 850 boekje van mijn voorganger voor de SC-805 heeft toch nog nut gehad. Leuk dit hier nog even te lezen. Als je toevallig nog ergens een zwart frontje voor dit type tegen het lijf loopt, dan hou ik me aanbevolen.
B.t.w., begrijp ik dat Issis een zusje of broertje krijgt?
Gr., geejee 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC