Handleidingen Volvo radio's gezocht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou hier graag een kopie van maken, scan van ontvangen, of op mijn kosten per post het origineel ontvangen, die ik uiteraard weer terugstuur.
Waar ik nog naar op zoek ben, om te beginnen:
- SC-800
- SC-815
- SC-900
- SC-901
Hieruit kun je afleiden, dat ik de rest dus al heb, al dan niet op de site geplaatstDe handleidingen die al wel beschikbaar zijn (mede met dank aan Henk):
- CR-101
- <a href="/sites/default/public_files/Cx-50x.pdf" target="_blank">CR-502</a>
- <a href="/sites/default/public_files/Cx-50x.pdf" target="_blank">CR-504</a>
- <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CR-606.pdf" target="_blank">CR-603</a>
- <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CR-606.pdf" target="_blank">CR-606</a>
- <a href="/node/25671" target="_blank">CR-901</a>
- <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CR-902.pdf" target="_blank">CR-902</a>
- <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CR-905.pdf" target="_blank">CR-905</a>
- <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CR-906.pdf" target="_blank">CR-906</a>
- <a href="/sites/default/public_files/Cx-50x.pdf" target="_blank">CT-503</a>
- <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20CT-906.pdf" target="_blank">CT-906</a>
- <a href="/sites/default/public_files/Cx-50x.pdf" target="_blank">CT-505</a>
- <a href="/sites/default/public_files/Handleiding%20SC-700.pdf" target="_blank">SC-700</a>
- <a href="/sites/default/public_files/manual%20SC-805%20NL.pdf" target="_blank">SC-805</a>
- SC-801
Alvast bedankt voor de medewerking. <a href="/13851"></a>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zag trouwens dat ik de CR-906 niet vermeld had, die heb ik dus al wel, maar staat nog niet op de site.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet Rudiger, die nog steeds geen aansluitkabel heeft voor de CR902
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die koerier lijkt me prima, alsze het niet erg vindt naturlijk.Ik zal er met respect me omgaan, al zal (als het gesealed is) het plastiek wel van de handleiding af moeten.hlambrechts schreef : Zullen we dat regelen via onze interne koerier?Dat je er zorg moet voor moet dragen is een overbodige opmerking denk ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn ouders zitten twee weken in Frankrijk en met net een reeks verjaardagen achter de rug, zie ik ze niet 1,2, 3.rudiger schreef : Die heb ik! Opsturen en weer terug ontvangen heeft mijn voorkeur! ( of afgeven bij je ouders te Amsterdam kan ook!)
Ik stel voor dat je hem opstuurt. Je krijgt hem dan uiteraard weer retour, met de postzegels die erop zaten in de enveloppe, ik gok 88 eurocent.
Adres volgt via PB.
Alvast mijn dank.
Oh en ik heb de CT-906 inmiddels ook gevonden, zat bij de radio die ik van Endlessquest heb overgenomen, die inmiddels is ingebouwd en uitstekend werkt.Wisselaar bouw ik morgen in. Sjeu, wat een verschil, voornamelijk qua uiterlijk, maar ook qua geluid.Ik heb dashboardspeakers, die wrden nu eens echt aangestuurd, in plaats van doorgelust.Als iemand prijs stelt op een Sony cassettespeler met 10-CD wisselaar, dan hoor ik het wel. (advertentie volgt nog)
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
De koerier zal wel geen probleem vormen.Baseman schreef :
Die koerier lijkt me prima, alsze het niet erg vindt naturlijk....het plastiek wel van de handleiding af moeten.hlambrechts schreef : Zullen we dat regelen via onze interne koerier?
Plastiek heb ik al verwijderd en manual ligt klaar in een enveloppe.
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
B.t.w., begrijp ik dat Issis een zusje of broertje krijgt?
Gr., geejee