Inparkeren: zo kan het ook ..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2009 14:46 #1073920
door V700 register
Inparkeren: zo kan het ook .. is gemaakt door V700 register
Inparkeren: <a href="
www.products4engineers.nl/technofun/id11...parkeertechniek.html
" target="_blank">zo kan het ook maar niet gunstig voor meegespoten bumpers.
Groet,
Jan-Willem
Groet,
Jan-Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2009 16:49 #1235907
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Franse slag
Zo gaat dat in Parijs al járen!
Lekker hè? Moet maar niet naar Nederland komen die gewoonte! Hoe denk je dat die voorste auto straks uitparkeert?????
Lekker hè? Moet maar niet naar Nederland komen die gewoonte! Hoe denk je dat die voorste auto straks uitparkeert?????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2009 16:51 #1235908
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spanje

Klopt,
Heb een tijdje in Spanje gezeten en daar gaat het er ook hardhandig aan toe!
Groet,
Jan-Willem
Klopt,
Heb een tijdje in Spanje gezeten en daar gaat het er ook hardhandig aan toe!
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2009 19:17 #1235917
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heel herkenbaar!!
Ik heb in de jaren 1992/93 of zo een tijdje in Parijs gewerkt en gewoond voor de werkgever. Het is een ongeschreven wet of beter normaal dat je je wagen NIET in een versnelling zet en NIET de handrem aantrekt als je de wagen parkeert. Echt waar! Dat is geen grapje. Mijn Franse collega's vertelde mij dit. Dit maakt het parkeren nu eenmaal veel gemakkelijker en is sociaal ten opzichte van de mede weggebruikers die een parkeerplek zoeken. En ook voor jezelf soms. Hoe kun je anders soms je auto parkeren? Klinkt raar, maar ze hebben gelijk in zo'n stad/metropol.
Pas op, ze doen dit soort truken wel met beleid. Ik vind Parijs een autovriendelijke stad, behalve de vele files, maar ja, daar kies je voor als je met de auto de stad in gaat. Ondergrondse parkeergarages te over in het centrum!! Het valt reuze mee. Amsterdam is wat dat betreft een ramp!! Peper duur en veel parkeerverbod. Vreselijk.
Robert.
PS: in Duitsland, Nederland e.d. zul je dit soort praktijken niet tolereren. Maar Parijs is anders en, ik kan het heel goed begrijpen sinds ik daar heb gewoond, een noodzaak. Ik weet hoe het is sinds die tijd dat ik daar heb vertoeft. Men is daar ook meer 'méditerranée' ingesteld, vergeet dat niet. De Zweden vinden het bijvoorbeeld verschrikkelijk asociaal als je 60 of zo rijdt in een 50km/u zone op een doorgaande weg in een dorp.... Kennen wij dit gedrag? Ik dacht het niet.
Pas op, ze doen dit soort truken wel met beleid. Ik vind Parijs een autovriendelijke stad, behalve de vele files, maar ja, daar kies je voor als je met de auto de stad in gaat. Ondergrondse parkeergarages te over in het centrum!! Het valt reuze mee. Amsterdam is wat dat betreft een ramp!! Peper duur en veel parkeerverbod. Vreselijk.
Robert.
PS: in Duitsland, Nederland e.d. zul je dit soort praktijken niet tolereren. Maar Parijs is anders en, ik kan het heel goed begrijpen sinds ik daar heb gewoond, een noodzaak. Ik weet hoe het is sinds die tijd dat ik daar heb vertoeft. Men is daar ook meer 'méditerranée' ingesteld, vergeet dat niet. De Zweden vinden het bijvoorbeeld verschrikkelijk asociaal als je 60 of zo rijdt in een 50km/u zone op een doorgaande weg in een dorp.... Kennen wij dit gedrag? Ik dacht het niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2009 21:28 #1235927
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog leuker inparkeren..
Dit is leuk:
en deze helemaal:
Have fun..
en deze helemaal:
Have fun..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2009 09:11 #1235961
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic video kunst
dat was leuke video kunst
dit is echt..
je krijgt het er helemaal warm van...
dit is echt..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2009 10:21 #1235980
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wie
wat een koning... De vraag is: wie filmt dit?!?Jeroen schreef : dat was leuke video kunst
dit is echt..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2009 12:24 #1235986
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen kunstje...
dat is in het eerste filmpje wel het geval, maar in Japan is superparking een heuse sport geworden. Het is onvoorstelbaar hoe ze die bakkies in zo'n gaatje slippen. Dus het tweede filmpje is wel reklame, maar gebaseerd op een wedstrijdsport.dat was leuke video kunst
dit is echt..
Moderators: Jerry Stam