Hulp gezocht: foto's van zijkant auto, met specifieke velgen.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Ben even gaan kijken maar zie dat je het spiegelbeeld hebt geplaatst maar als mierenneuker numero uno vind ik het niet kunnen daar het logo op de C-stijl nu in de verkeerde volgorde staat!Baseman schreef :
Dank u, ik heb de foto met deze opmerking er inmiddels bij gezet.hlambrechts schreef : Dit ZIJN de Multi-X met de originele wieldeksels zoals ze standaard geleverd zijn op de late 780.
Daarmee heeft Arthur ook een uitleg waarom ik nummer 01 als startnummer heb gekregen bij de Varfard.
Groeten,Hedwig
BTW als dat nodig is wil ik best wel een foto maken met de wagen in de andere richting en misschien ook een foto van de velg zelf.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt. Ik vermoedde al dat ik daar iets op zou horen.Ik wilde ze eigenlij kallemaal met de neus 1 kant op, maar ik realiseer me dat dat lastig is en als je het spegeld, je inderdaad het logo verkeerd om hebt staan.Wat de dan weer verbaasd, is dat je niets zegt over de tankdop.........hlambrechts schreef : Ben even gaan kijken maar zie dat je het spiegelbeeld hebt geplaatst maar als mierenneuker numero uno vind ik het niet kunnen daar het logo op de C-stijl nu in de verkeerde volgorde staat!
Ik zal ze maar gewoon laten zoals ik ze aangeleverd krijg.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Onder het leveren van een grote inspanning heb ik me kunnen inhouden.Baseman schreef :
Klopt. Ik vermoedde al dat ik daar iets op zou horen.Ik wilde ze eigenlij kallemaal met de neus 1 kant op, maar ik realiseer me dat dat lastig is en als je het spegeld, je inderdaad het logo verkeerd om hebt staan.Wat de dan weer verbaasd, is dat je niets zegt over de tankdop.........hlambrechts schreef : Ben even gaan kijken maar zie dat je het spiegelbeeld hebt geplaatst maar als mierenneuker numero uno vind ik het niet kunnen daar het logo op de C-stijl nu in de verkeerde volgorde staat!
Ik zal ze maar gewoon laten zoals ik ze aangeleverd krijg.
Groeten,Hedwig