''oude'' volvo 740, waarheen ermee ??

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 16:26 #1073856 door V700 register
''oude'' volvo 740, waarheen ermee ?? is gemaakt door V700 register
Beste allemaal,
 na 8 jaar dienst tijd voor nieuwe, vervanger staat al op de stoep een 940 automaat B230FK elektrische vanalles, dakraam etc, airco, uit 98, 215d km.
apk van de oude 740 automaat gister verlopen, bouwjaar 1990, 300d km, 15 '' licht metalen velgen, elek ramen voor, airco inbouw die niet is aangesloten, gewone 2.3 ltr,dealer onderhouden tot hij hier kwam (217d km), motor loopt super. enkele kleine gebreken en mooiheids foutjes. maar rijd nog o zo heerlijk.
hij is niet de mooiste meer, wat te doen met deze auto ??? nieuwe apk word hij daar veel meer waard van, ik geloof het niet...??hoe kan ik er nog wat voor krijgen..??

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 16:32 #1235565 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Een auto met APK verkoopt nu eenmaal makkelijker dan eentje zonder. Als je voor 4 tientjes APK kunt krijgen (dus zonder dat je 4 nieuwe banden en een nieuwe uitlaat nodig hebt zeg maar) dan zou ik dat wel proberen. Je kunt het ook gewoon zonder APK proberen. Maar zonder zijn mensen natuurlijk wel eerder geneigd een potje voor verrassingen aan te leggen, wat (gedeeltijk) uit de vraagprijs gevuld wordt. Je krijgt er dus dan wel wat minder voor. Of, heel flauw, tot mei wachten en n nieuwe auto kopen. Je krijgt dan vast wel iets uit de slooppremie. Maar goed, als je een auto "over" hebt, hebt je niet echt belang bij nog een nieuwe auto op de stoep. Wacht trouwens niet al te lang, volgens mij zijn de gegevens gekoppeld en krijg je geheel automatisch een boete als je de APK (te lang) laat verlopen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2009 17:36 #1235571 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic je hebt een pm
je hebt een pm

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC