940 estate met achterstallig onderhoud: wat mag 't kosten?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2009 21:44 #1073831 door V700 register
Hallo,
Ik heb deze auto bekeken:  link.marktplaats.nl/237215746
Het is de 'hockeyauto' geweest ('t Werkpaard volgens de eigenaar) dus binnenin veel paneeltjes los/kapot.
Rondom veel putjes, verder wel ok. Het leer is mooi craquele. Goede banden, maar wel cheap (CEAT, Firestone)
Radiateur is nieuw, er zit een olielek bovenaan de waterpomp (?). Motor gestart en liep meteen prachtig rond. Automaat schiet snel in D en R. Verder nog niet gereden.
Alleen: laatste afgestempelde beurt in mei 2005! Is welliswaar net 20 dkm geleden (distributie bij 175 dkm, nu bijna 2 ton) maar de auto heeft nogal achterstalling onderhoud. 
Veel korte ritjes gereden, dus in ieder geval alle vloeistoffen zijn stokoud...
Nou ja...waar moet ik bij 'n.o.t.k' nou aan denken?
Joost

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2009 21:49 #1235436 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou
Volgens mij is dat wel zo'n beetje geboden, rond de 2500 ?Het is een beige interieur dus die paneeltjes zijn niet heel gemakkelijk te vinden. Nieuw zijn ze vast nog wel leverbaar maar moet je wel op minimaal 20 euro per stuk rekenen denk ik. Kan die olielekkage ook onder de klepdekselpakking weg komen ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2009 21:55 #1235438 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Olielekkage van boven de
Olielekkage van boven de waterpomp komt waarschijnlijk van een lekkende nokkenaskeerring. Is in een klein uurtje te vervangen.
Prijs met wat putjes en dingetjes en achterstallig onderhoud max EUR 2500. KM stand is wel goed.
Groet,
Paul

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2009 00:19 #1235465 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat de gek...
Is een benzineauto maar wel met nog weinig kilometers en een mooie uitrusting.Is m.i. ook een van de meest gezochte kleuren, denk zelf ook aan Euro 2500,= max, 7 maanden terug zou dit nog maar zo Euro 3500,= geweest zijn maar dat geeft niemand er meer voor. De andere bieder is waarschijnlijk ook een liefhebber, tja... is natuurlijk best een hebbeding. Veel wijsheid toegewenst.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC