APK

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2009 00:31 #1073772 door V700 register
APK is gemaakt door V700 register
Goedenavond Volvo liefhebbers,
Wij zijn sedert 2006 in het bezit van een Volvo 480 ES van bouwjaar 1988 (inmiddels 21 jaar jong) we noemen haar christine, vanwege haar eigenzinnige electronische nukken. Maar wat een fantastische auto. In december moest ze weer naar de APK. Accu vast zetten en koplampen stellen en weer goedgekeurd voor een jaar, fantastisch. Onze liefde voor Volvo heeft in maart 2007 een vervolg gekregen door een Volvo 740 van 1991 op LPG aan te schaffen. Wat een fantastische auto en....... minder complex dan "christine". In 2008 kreeg de 740 wat kuren en heb ik hem bijna niet meer gebruikt. Hij viel plotseling volledig stil, accu binnen een dag leeg, niet lopen op LPG. Afgelopen maand had ik eindelijk weer tijd om eens flink aandacht te besteden aan de 740 en heb de storingen, met dank an de vele "draadjes". opgepakt en opgelost. Koolborstelbrug vervangen, kachelweerstand vervangen en alle massakabels aangepakt, alle APK punten nagelopen en vandaag, 14 april naar de APK. Resultaat 1 ruiterwisserblad vervangen, accu vastzetten en 1 fuseekogel vervangen resultaat GOEDGEKEURD INCLUSIEF STEEKPROEF. Geweldig! Wat een auto! en dat met ruim 350.000 km. Op naar de 4 ton.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2009 11:00 #1235177 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi toch. Ik heb afgelopen
Mooi toch. Ik heb afgelopen januari een 740 van 1985 in Zweden opgehaald. Had pas 100.000 gelopen. Week later zonder iets te controleren, behalve de lampjes, naar de APK gereden. Zonder op of aanmerking er doorheen gekomen. APK meester stond versteld van de staat van de wagen, vooral de Zweedse tectyl behandeling die de wagen ooit heeft gehad was die te spreken over. Vroeg me meteen waar ik die gevonden heb. Heb zn e-mail adres en mobiel genoteerd. En hebben nog steeds contact. Handig zo'n APK meester in je mobiel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC