- Opgelost - Is er iemand die binnenkort richting UK gaat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2009 11:02 #1073629
door V700 register
- Opgelost - Is er iemand die binnenkort richting UK gaat? is gemaakt door V700 register
En als dat zo is, iets voor me wil meenemen?
Ik heb iets gekocht, maar de verkoper wenst het niet voor me in te pakken en het moet worden afgehaald.
Nu had ik zelf geen plannen om die kant op te gaan, maar wellicht is er iemand die binnenkort voor een tripje langs Hadleigh Benfleet, Essex komt en het artikel kan meenemen?
Graag reactie per PB
Ik heb iets gekocht, maar de verkoper wenst het niet voor me in te pakken en het moet worden afgehaald.
Nu had ik zelf geen plannen om die kant op te gaan, maar wellicht is er iemand die binnenkort voor een tripje langs Hadleigh Benfleet, Essex komt en het artikel kan meenemen?
Graag reactie per PB
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
07-04-2009 14:45 #1234505
door Boris Duijndam (GAST)
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic als hij het heeft gelist als
als hij het heeft gelist als shippen over de hele wereld moet hij dat gewoon doen hoor , even vanuitgaan dat je op ebay iets gekocht hebt.
Andere een complaint indienen via paypal
Andere een complaint indienen via paypal
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2009 15:47 #1234510
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ken mensen in Engeland
Ik ken mensen in Engeland die wel bereid zijn om het tegen vergoeding het op te sturen. Maar dan moet de verkoper het wel eerst doorsturen naar degene die ik ken. volvo4life
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2009 06:40 #1234572
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ebay.co.uk
Ik zit ook vaak te zoeken op ebay.co.uk maar ik merk dat er steeds meer verkopers het artikel niet naar de euro zone willen versturen.
Volgens mij snijden ze zichzelf daarmee in de vingers omdat het prijsverschil dusdanig is dat het er waarschijnlijk op neerkomt dat enkele kopers van het continent de prijzen naar onengelse hoge hoogten gaan stuwen.
Jan
Volgens mij snijden ze zichzelf daarmee in de vingers omdat het prijsverschil dusdanig is dat het er waarschijnlijk op neerkomt dat enkele kopers van het continent de prijzen naar onengelse hoge hoogten gaan stuwen.
Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2009 15:48 #1234596
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opgelost.
Naar het er nu naar uitziet, is het met behulp van een mede-forumlid waarschijnlijk geregeld (ik laat het aan hem zelf over, zich kenbaar te maken, indien hij dat wenst.)
Inderdaad, vaker zie je UK only, maar meestal is men nog wel bereid er een kartonnetje om te doen en het mee te egeven aan een koerrier, dis het voor 2 tientjes daar komt halen en hier komtbrengen (beetje het idee van een koerrier...
)
Het item was gelist als pick-up only, dus vroeg ik of ik het kon laten ophalen, waar de verkoper mee instemde. We hadden echter een verschil van interpretatie, want pick-up is bij mij ook, door een koerriersbedrijf laten ophalen, waar de verkoper het niet wil inpakken en pick-up in person bedoelde.Paypal heeft er niet zoveel mee te maken, eBay wel, maar ik had het nog niet betaald.Inmiddels wel, komt helemaal goed.
De pond gaat trouwens wel weer de verkeerde kant op, maar die even terzijde.
Inderdaad, vaker zie je UK only, maar meestal is men nog wel bereid er een kartonnetje om te doen en het mee te egeven aan een koerrier, dis het voor 2 tientjes daar komt halen en hier komtbrengen (beetje het idee van een koerrier...
Het item was gelist als pick-up only, dus vroeg ik of ik het kon laten ophalen, waar de verkoper mee instemde. We hadden echter een verschil van interpretatie, want pick-up is bij mij ook, door een koerriersbedrijf laten ophalen, waar de verkoper het niet wil inpakken en pick-up in person bedoelde.Paypal heeft er niet zoveel mee te maken, eBay wel, maar ik had het nog niet betaald.Inmiddels wel, komt helemaal goed.
De pond gaat trouwens wel weer de verkeerde kant op, maar die even terzijde.
Moderators: Jerry Stam