aankoop 760 gle turbodiesel januari 84
- V700 register
- Nieuw lid
-
IK ben net lid van de club maar nog geen auto. Vandaag kwam op marktplaats een 760 turbodiesel vrij die zijn leven voornamelijk heeft rondgereden in de US.
Ik denk, belastingvrij. Die wil ik wel!!! Ik heb wel vragen voor de aankoop. Wat zijn kwetsbare plekken. Waar kan ik naar kijken? Hoe goed is de turbo diesel? Wat is het gemiddelde gebruik van deze auto. En wat vinden jullie een goed bod (niet te weinig, niet te veel). Kortom, wat is hij waard?
Ik zie graag uit naar ee reactie.
Karel

<a href=" link.marktplaats.nl/242445517 "> link.marktplaats.nl/242445517
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Het eerste bod is nog serieus de hogere biedingen lijken me overboden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het valt me op, dat er een schuifschakelaartje op de rechterstengel zit.Die is toch voor de interval op de achterruitenwisser?kzegers schreef : <a href=" link.marktplaats.nl/242445517 "> link.marktplaats.nl/242445517
Die zit er helemaal niet op........vreemd, niet?
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Is maar een klein verschil van 142.000 kilometers!
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En tja wat doet zo,n 760 op de markt? € 3500,-- of zo iets...

Er zit in elk geval een mijlenteller in, dus ik vermoed dat de opgegeven stand in mijlen is. Tevens zit er een station ruitenwisser handel in.
Tevens ben ik benieuwd of de oude 760 TD's inderdaad ook zonder intercooler leverbaar waren, maar met turbometer (heb ik nog niet in een TD gezien) e.d. Volgens mij zit er ook een vinplate in op de locatie die alleen in de 1e jaren gebruikt is. Ik ken die locatie alleen als tot 1983. Dan zou de tellerset niet matchen. (maar ik ken de oudediesels niet goed genoeg... Hedwig?
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Fijn al die reacties. Ik heb overins besloten om geen sedan te kopen maar gewoon af te wachten tot de ware 740 estade of de ware 760 estade zich gaat aandienen. De ware is er een uit 1985. Dat wordt dus nog ene zoektocht. Als jullie tips hebben hoe te zoeken, dan hoor ik dat graag. Ik ben altijd een 144 165 geweest. Heb mijn ervaring daar liggen. Fijn dat ik met dit forum mijn kennis wat kan opkrikken.

Volvo groet,

Karel