Hondenrek lage achterbank, gewoon bij de dealer halen

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2009 21:00 #1073555 door Mathy van Nisselroy
Hondenrek lage achterbank, gewoon bij de dealer halen is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Vandaag heb ik bij de dealer (Moll in Aken, hier net over de grens) m'n hondenrek (voor de lage achterbank) afgehaald. Die kost daar 105 euro. Oftewel 5 euro minder dan bij Wagner und Günther. Helaas mogen ze (company policy van de dealer zelf meen ik) niet meer zoveel korting geven als ze zouden willen. Maar ik heb 8% korting gekregen. Scheelt toch nog 8 euro veertig.
Misschien kan er iemand iets met deze tip.
BTW voor dit hondenrek is ook een kussen te koop, dat aan het hondenrek bevestigd wordt. Dit kussen dient dan als middelste hoofdsteun. De juiste bekleding voor dat kussen moet je los bestellen. De bekledingscode (van de bekleding die origineel in de auto gezet is) vind je op het VIN plaatje. Deze code bestaat altijd uit vier cijfers, waarvan het eerste altijd en 5 of een 6 is. Zonder spaties of streepjes ertussen.
groetjes
Mathy
PS het kussen bestel ik misschien ook nog, omdat de buizen van het rek in het midden niet zo mooi op elkaar aansluiten. Ik ben een muggenzifter, vandaar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2009 09:22 #1234174 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Bestelnummer?
Hoi Mathy,

ik ben wel benieuwd naar het bestelnummer van zo'n tussenkussen....
een zwart leren zou Skepp wel heel mooi staan denk ik!

GG,

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2009 13:49 #1234208 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kussen en hoes
Hallo Miquel
Het bestelnummer voor het kussen is 3529 033. Het bestelnummer van de hoes die erover moet (er zit géén hoes over, dus je moet er een bij bestellen) vind je in de tabel op pagina 2.21 van de <a href="/node/10991" target="_blank">accessoirescatalogus</a>.
groetjes
Mathy
PS de tekst in deze catalogus klopt niet altijd helemaal. Zo ook bij het kussen. Het kussen is wél voor het hondenrek voor de lage achterbank en niet voor het hondenrek voor de hoge achterbank.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC