BEDANKT
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2009 12:52 #1073476
door Jan Snijder (GAST)
BEDANKT is gemaakt door Jan Snijder (GAST)
Lieve mannen,
Heel, heel hartelijk bedankt voor alle lieve beterschapswensen, maar vooral ook voor die vele lieve lange warme digitale armen die jullie om Jan hebben geslagen. Dat deed oprecht goed en dat voor kerels met als hobby van die grote stalen bakstenen. Een mooier contrast kan niet.
Het gaat me goed. Nog wat wankel op de pootjes, maar dat komt wel goed. Ik dreutel een beetje door het huis, doe af en toe iets kleins en laat me verder vertroetelen door mijn vier mannnen. Even de omgekeerde wereld waar ik dan maar even van moet en zal genieten.
Nogmaals dank je wel
Groetjes,
Teuni
Heel, heel hartelijk bedankt voor alle lieve beterschapswensen, maar vooral ook voor die vele lieve lange warme digitale armen die jullie om Jan hebben geslagen. Dat deed oprecht goed en dat voor kerels met als hobby van die grote stalen bakstenen. Een mooier contrast kan niet.
Het gaat me goed. Nog wat wankel op de pootjes, maar dat komt wel goed. Ik dreutel een beetje door het huis, doe af en toe iets kleins en laat me verder vertroetelen door mijn vier mannnen. Even de omgekeerde wereld waar ik dan maar even van moet en zal genieten.
Nogmaals dank je wel
Groetjes,
Teuni
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2009 13:07 #1233613
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Grijp je kans
Teuni,

Grijp je kans en geniet maar van de verzorging van de 4 mannen. Sterk maar weer rustig aan en laat de verzorging maar over je heen komen als een warme deken.

Grijp je kans en geniet maar van de verzorging van de 4 mannen. Sterk maar weer rustig aan en laat de verzorging maar over je heen komen als een warme deken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2009 13:38 #1233623
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op de been.
Teuni, goed te horen dat je weer (zij het een beetje wankel) op de been bent.Doe het vooral rustig aan, je denkt vaak al eerder dat je meer kan, dan goed is voor je, vervelend genoeg.......Ik heb helaas ook van dichtbij kunnen meemaken wat een dergelijke ingreep met je doet, een enorme aanslag op je fysieke gestel, geef het vooral de tijd.
Zoals Maarten al zegt, moet je niet schromen gebruik te maken van hulp van Jan en je andere drie mannen, maar Jan kennende, is dat geen punt...
Beterschap.
Zoals Maarten al zegt, moet je niet schromen gebruik te maken van hulp van Jan en je andere drie mannen, maar Jan kennende, is dat geen punt...
Beterschap.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2009 14:58 #1233631
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Leuk dat je een bedank berichtje post.
En goed om te horen dat het weer beter met je gaat.
En zoals Maarten en Bas reeds schreven:
En goed om te horen dat het weer beter met je gaat.
En zoals Maarten en Bas reeds schreven:
Ook van een voorspoedig herstel.mderijke schreef : Zoals Maarten al zegt, moet je niet schromen gebruik te maken van hulp van Jan en je andere drie mannen, maar Jan kennende, is dat geen punt...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2009 19:36 #1233687
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Teuni,
Goed te horen! Ik heb medische complicaties meegemaakt van heel dicht bij maar dan met slechte afloop op veel te jonge leeftijd. Ik weet wat het is en ik vond het rot te horen dat je in het ziekenhuis lag. Heel vervelend wat je soms meemaakt en dat heb je niet onder controle. Gelukkig dat alles nu OK is!!! Doe het rustig aan, laat je stiekum soms verwennen door Jan
en we hopen je tzt weer eens te zien tijdens een club activiteit of zo.
Robert
Robert
Moderators: Jerry Stam