Grijze auto's populair
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik vind dit een vreemde redenering, en hopelijk niet afkomstig van het CBS.Het lijkt mij eerder dat dit komt omdat 'vroeger' auto's nog gewoon een kleur hadden, m.a.w. toen was grijs nog niet de mode.v940gl schreef : Liefhebbers van kleuren blijken ook veelal een liefde voor oudere auto's te hebben. De drie meest voorkomende kleuren bij oldtimers (auto's van 25 jaar en ouder) zijn rood, groen en blauw. De andere helft van de ruim 215.000 oldies is wit, grijs, geel, bruin en beige.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb net een nieuwe Volvo moeten bestellen (lease) en rood, wit of zwart zijn "gratis" en daardoor interessanter voor de lease/bijtelling.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar heeft dat niet met 'metallic' lakken te maken, die duurder zijn? Bovendien zijn wit en rood in het stukje gekenmerkt als 'kleur', en zit grijs er niet bij in jouw rijtje.Leidsekade schreef : Volvo werkt hier ook aan mee. Ik heb net een nieuwe Volvo moeten bestellen (lease) en rood, wit of zwart zijn "gratis" en daardoor interessanter voor de lease/bijtelling.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
vanwaar de omslag vraag ik mij dan ook af.
in de jaren 80 en begin 90 had je nog bruine, blauwe, groene, rode, gele, en zelf koper kleurige auto's. straatbeeld zag er toen ook veel leuker en gezelliger uit.
ok, bij sommige auto's past een bepaalde kleur totaal niet. maar hoop dat de auto's van tegenwoordig weer vrolijker worden
- André Struis
- Nieuw lid
-
Er zijn er ook die bijtelling betalen over de door hun zelf betaalde acc. op de lease bak.
Grijs is overigens niet zo'n verkeerde kleur, je ziet het niet als je hem een paar maanden niet gewassen hebt!
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Afgelopen weekeinde hebben geloof ik 30 man zo een grijs ding gekregen. Het was opvallend grijs op de parking vandaag.
Ik houd het liever vooralsnog bij donkerder grijs: <a href=" link.marktplaats.nl/227417055 "> link.marktplaats.nl/227417055
Zondag weer te zien op het circuit te Lelystad.

- V700 register
- Nieuw lid
-
wat kosten trouwens andere kleuren die niet ''standaard'' zijn bij volvo?