Toch weer één erbij!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2009 00:27 #1234289
door V700 register
Tja, een auto huren in Luxor, ik zou het niet weten...maar zeker geen Volvo, want het is in Egypte
bijna allemaal Frans en Japans en een Volvo is er een grote uitzondering.
Er rijden in elk geval ontelbare taxi's (meest Peugeot 504's ) voor weinig geld.
Je huurt een taxi voor minder dan 100 euri een hele dag en zo kom je waar je maar wilt....
behalve in de West Valley, waar onvoorstelbare stilte heerst: geen vogel, zelfs geen wind, hélemaal niets.....
Wees niet bezorgd, Valentijn, het zijn geen enorme afstanden op de West oever van Luxor
en de fiets slaat daar elke andere modus van vervoer:
je bent één met de omgeving, je ruikt meer, je ziet en voelt meer.
Je moet het ervaren; mij kun je er altijd voor wakker maken.
Beantwoord door V700 register in topic Volfiets
Die foto had ik op Foto's/diversen geparkeerd. Is kennelijk al door een moderator opgeruimd....achnaton schreef : Lijkt mij een mooie trip geweest. Zelf ben ik niet zo'n fietser, kun je ook een Volvo huren om die route af te leggen?
Mooie foto ook, hoewel die nu even weg lijkt te zijn..
Tja, een auto huren in Luxor, ik zou het niet weten...maar zeker geen Volvo, want het is in Egypte
bijna allemaal Frans en Japans en een Volvo is er een grote uitzondering.
Er rijden in elk geval ontelbare taxi's (meest Peugeot 504's ) voor weinig geld.
Je huurt een taxi voor minder dan 100 euri een hele dag en zo kom je waar je maar wilt....
behalve in de West Valley, waar onvoorstelbare stilte heerst: geen vogel, zelfs geen wind, hélemaal niets.....
Wees niet bezorgd, Valentijn, het zijn geen enorme afstanden op de West oever van Luxor
en de fiets slaat daar elke andere modus van vervoer:
je bent één met de omgeving, je ruikt meer, je ziet en voelt meer.
Je moet het ervaren; mij kun je er altijd voor wakker maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2009 15:28 #1234323
door Willem Veneboer
De foto is niet opgeruimd. Ik heb dit zelf ook al eens gehad. Je hebt van de foto de preview in het bericht geplakt en niet de originele foto. Ik zal wel eens kijken of ik de foto kan terugvinden. Onder foto's diversen kan ik zo niets terugvinden in ieder geval.
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Niet opgeruimd
Henk,Henk van Winkel schreef : Die foto had ik op Foto's/diversen geparkeerd. Is kennelijk al door een moderator opgeruimd....
De foto is niet opgeruimd. Ik heb dit zelf ook al eens gehad. Je hebt van de foto de preview in het bericht geplakt en niet de originele foto. Ik zal wel eens kijken of ik de foto kan terugvinden. Onder foto's diversen kan ik zo niets terugvinden in ieder geval.
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
07-04-2009 22:31 #1234549
door Hendrik Teerink
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic oude plan
Okay ... we pakken ons oude plan op! Leuke wagen! Ik heb al een trekhaakhenqui schreef : Echt lachen Valentijn!
Jij hebt het echte volvovirusgeen geneesmiddel voor te vinden.
Ons oude plan weer oppakken?
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
Moderators: Jerry Stam