dikke 940 te koop
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 08:31 #1073324
door Maarten Varewyck
dikke 940 te koop is gemaakt door Maarten Varewyck
is deze van iemand hier van de vereniging? Hij ziet er wel dik uit! Mooie Galaxy's, dubbele uitlaat,USA pinkers...
<a href=" link.marktplaats.nl/234379575 "> link.marktplaats.nl/234379575
Te koop i.v.m. aankoop diesel auto, een zeer mooie en bijzondere 940 estate. Heeft heel veel optie's zoals; lederen bekleding, automaat, cruise control, galaxy velgen, hondenrek, elektrische ramen, getint glas, windschermen voor en achter, achter spoiler, roofrails, zomer en winter vloermatten, bekerhouders, VDO dayton radio cd speler, carkit nokia via de radio, airco ECC ( maar moet opnieuw gevuld worden ), elektrische spiegels + verwarming, verwarmde stoelen ( werken beiden heel goed ), amerikaanse knipperlichten + zijverlichting, enz,enz. Ik ben er vast nog wel een paar vergeten. De volvo heeft 441 dkm gelopen maar is altijd uitstekend onderhouden.Bij 383 dkm is de kop aangepast en de distributieriem vervangen.Bij 435 dkm nieuwe bougies,bougiekabels,verdeelkap,remschijven voor ( orgineel volvo )en remblokken voor en achter. Heeft LPG onderbouw orgineel volvo afgeleverd (VIALLE). Nieuwe verdamper. Wij hebben er ruim 120 dkm mee gereden en er altijd veel plezier aan gehad.Is gewoon een hele lekkere ruime kilometervreter/gezinsauto,die nog veel zin in km'ers maken heeft. Vraagprijs voor deze liefhebbers auto is 2450,- euro.
<a href=" link.marktplaats.nl/234379575 "> link.marktplaats.nl/234379575
Te koop i.v.m. aankoop diesel auto, een zeer mooie en bijzondere 940 estate. Heeft heel veel optie's zoals; lederen bekleding, automaat, cruise control, galaxy velgen, hondenrek, elektrische ramen, getint glas, windschermen voor en achter, achter spoiler, roofrails, zomer en winter vloermatten, bekerhouders, VDO dayton radio cd speler, carkit nokia via de radio, airco ECC ( maar moet opnieuw gevuld worden ), elektrische spiegels + verwarming, verwarmde stoelen ( werken beiden heel goed ), amerikaanse knipperlichten + zijverlichting, enz,enz. Ik ben er vast nog wel een paar vergeten. De volvo heeft 441 dkm gelopen maar is altijd uitstekend onderhouden.Bij 383 dkm is de kop aangepast en de distributieriem vervangen.Bij 435 dkm nieuwe bougies,bougiekabels,verdeelkap,remschijven voor ( orgineel volvo )en remblokken voor en achter. Heeft LPG onderbouw orgineel volvo afgeleverd (VIALLE). Nieuwe verdamper. Wij hebben er ruim 120 dkm mee gereden en er altijd veel plezier aan gehad.Is gewoon een hele lekkere ruime kilometervreter/gezinsauto,die nog veel zin in km'ers maken heeft. Vraagprijs voor deze liefhebbers auto is 2450,- euro.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 08:51 #1232725
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Extreem!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 10:05 #1232731
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vind die dubbele pijpen echt
Vind die dubbele pijpen echt geen gezicht!
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 10:06 #1232732
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic handig!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 10:16 #1232734
door V700 register
Even terzijde, de auto heeft een verdamperinstallatie en kan niet zondermeer op G3.
Beantwoord door V700 register in topic Uitlaat?
Nee, die plakfolie op de klep wel?Ik vindt het voor een B230FB uberhaupt een beetje overdone, maar ik denk dat je ervan moet houden en dat deed deze eigenaar denk ik op zijn manier.Borderpatrol schreef : Vind die dubbele pijpen echt geen gezicht!
Even terzijde, de auto heeft een verdamperinstallatie en kan niet zondermeer op G3.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 10:37 #1232737
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heftig...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 10:39 #1232738
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet goed?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 12:16 #1232752
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En de mijne ook niet, hou
En de mijne ook niet, hou toch wel van origineel....
Mvg Ben
Mvg Ben
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 15:44 #1232773
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Leuk toch?
Misschien is er een meerderheid die van 'origineel' houdt, maar er zijn hier genoeg liefhebbers van een klein beetje pimpen dacht ik.
Ik vind het wel een aardige auto zo, al zou ik hem voor mezelf niet zo maken. Het is toch leuk dat er zo'n verscheidenheid is? Ik kan ook best aparte dingen waarderen van een ander zonder het voor mezelf ook te willen hebben. Ik noem natuurlijk geen namen, maar onze 'chromeboy' kan er ook wat van.
En de onvolprezen 'slurpje' is een bijzonderheid ook al zou het geen auto voor mij zijn.
Ik vind het wel een aardige auto zo, al zou ik hem voor mezelf niet zo maken. Het is toch leuk dat er zo'n verscheidenheid is? Ik kan ook best aparte dingen waarderen van een ander zonder het voor mezelf ook te willen hebben. Ik noem natuurlijk geen namen, maar onze 'chromeboy' kan er ook wat van.
En de onvolprezen 'slurpje' is een bijzonderheid ook al zou het geen auto voor mij zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2009 16:42 #1232778
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic prima,..
allemaal tevreden....

Moderators: Jerry Stam