Het is zo ver........750.065 kilometers gehaald!!!!!! nu op naar de 800.000 kilometer!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2009 22:05 #1232704 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.
Raar eigenlijk he? Dat ene afwijzende telefoontje heeft deze vereniging doen ontstaan, anders was het wellicht een 200/700 club geworden. Hoe kan zoiets soms een beloop nemen. 
Robert 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2009 00:20 #1232714 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic /
heeft denk ik met keuze's en succes te maken. wat doet men met een bepaald succes. en welke keuzes neemt men om deze waar te maken.
hetzelfde merk ik nu trouwens ook op de FordMondeoClub. ik reed toendertijd een mondeo MK1 1.6. naja. was een leuk ding. en je zou zeggen, ford is ford. maar ook in de ford cene geld als je niet meedoet, lig je eruit.
was toen ik de mondeo inruilde voor de scorpio.....
en ook met de mensen met wie ik eerst leuk contact had, was het opeens over. wilden niks meer te maken hebben. erg droevig dit.

lijkt een beetje op schooltijd. alleen dat dit nu een forum is en de kinderen volwassenen zijn.
weet nog goed toen ik op school zat. ik was trots op een kassette speler. zo een walkman. maarja. je hoorde er niet erbij als je niet een CD-Speler had
of de gameboy tijdperk.....als je er geen had was je niks.

persoonlijk vind ik dat flink kinderachtig. en diegene die daaraan meedoen van type model only. zouden zich diep moeten schamen vind ik.

alleen jammer dat er niet meer Sub-groepen op de 700 forum/club zit. want soms weet ik niet waar ik wat moet plaatsen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2009 10:09 #1232907 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic onzinnige discussie
Natuurlijk is er ook een www.volvoforum.nl voor alle modellen.
En ook heel  gezellig trouwens.
Maar veel modellen hebben hun eigen clubje. niks mis mee, want je deelt daar specifieke (technische) informatie
Die clubjes werken in mijn ogen heel goed samen, en zitten elkaar zeker niet in de weg.
getuige de Var färd en de Elandrun de Volvobeurs, noem maar op.
 Tiens..
en als je niet weet waar je het moet plaatsen als je een 740 hebt.. dan ligt dat volgens mij toch niet aan dit forum...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2009 13:19 #1232920 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het gebeurt niet vaak
maar deze keer ben ik het met je eens!

Moderators: Jerry Stam