Skepp heeft nieuwe ogen...
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

vanmiddag kon ik vanwege een logé niet naar de ALV, jammer, maar ik heb de tijd die ik daardoor over had nuttig besteed.
Ik heb Skepp voorzien van nieuwe ogen, dwz, de oude koplampunits eruit en de nieuwe, electrische in hoogte verstelbare erin...
Appeltje eitje, alles was lekker voorbedraad (lang leve Volvo!) dus in mum van tijd zat de boel erin, en het werkt ook nog!
Maandag maar even naar de garage om de 'halverwege-stand' te laten afstellen zodat ik ze dan óf een stuk omhoog óf een stuk omlaag kan draaien wanneer dat nodig mocht zijn.
Miquel is weer helemaal blij want hij heeft er binnen een knopje bij.... op naar het volgende klusje!

GG,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
Groet Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Oh dat zit wel goed, heb het al met ze erover gehad tijdens de APK, en kon gewoon even langskomen.henk 940LPT schreef : Volgens mij stelt de garage m nooit halverwege af. Met een lege auto moet de hoogste stand gewoon goed staan, je kan dan alleen nog maar achterover zakken waardoor de lampen lager moeten komen te staan. Denk eigenlijk dat ze het ook niet willen.
Waarom omhoog? Gewoon omdat ik dat leuk vind.... iets omhoog ipv direct groot licht......

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-