luchtslang eraf geschoten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2009 03:26 #1072945
door V700 register
luchtslang eraf geschoten is gemaakt door V700 register
beste mede volvisten,
vandaag reed ik naar tilburg en hoorde ik ineens een soort geschuur. toen ik mijn auto langs de kant van de weg parkeerde zag ik dat de metalen slang die van achter de grille naar de motor loopt er los onder lag. ik heb m weer vast geschoven over de uitgang van t kunststof deel bij de grille. er zit nu eengat in. kan ik hiermee doorrijden of is t erg link? heeft iemand in dat geval in de buurt van oosterhout noord brabant zon pijp liggen toevallig?
bvd!
Niels
vandaag reed ik naar tilburg en hoorde ik ineens een soort geschuur. toen ik mijn auto langs de kant van de weg parkeerde zag ik dat de metalen slang die van achter de grille naar de motor loopt er los onder lag. ik heb m weer vast geschoven over de uitgang van t kunststof deel bij de grille. er zit nu eengat in. kan ik hiermee doorrijden of is t erg link? heeft iemand in dat geval in de buurt van oosterhout noord brabant zon pijp liggen toevallig?
bvd!
Niels
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2009 08:32 #1230394
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic niet gevaarlijk!
Hoi Niels,

Het kan geen kwaad dat de slang eraf is geweest of dat er nu een gat in zit.
Deze slang brengt warme lucht van je uitlaat gedeelte naar de luchtinlaat zodat de motor iets eerder op temperatuur is.
Maar deze is absoluut niet noodzakelijk, je zou hem er zelfs gewoon af kunnen halen. De motor zal er niets minder om lopen.

GG,

Het kan geen kwaad dat de slang eraf is geweest of dat er nu een gat in zit.
Deze slang brengt warme lucht van je uitlaat gedeelte naar de luchtinlaat zodat de motor iets eerder op temperatuur is.
Maar deze is absoluut niet noodzakelijk, je zou hem er zelfs gewoon af kunnen halen. De motor zal er niets minder om lopen.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2009 03:18 #1230475
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic :-) fijn
Dag mede 16V-ert. Fijn bericht, scheelt weer kopsores. Ik had al het idee dat ie er absoluut niet minder op liep, maarja, toch maar even t zekere voor t onzekere nemen. Mocht ik nog eens zon slang tegen het lijf lopen dan zal ik m wisselen. Staat zo stom een dergelijk gat.
Groeten,
Niels
Groeten,
Niels
Moderators: Jerry Stam