APK 965 met steekproef.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ruim 25000 km gereden in 11 maanden en de teller kwam zojuist op 369900 te staan...
Kosten € 250 (incl APK)
Voorwerk: Stuurstangrubbers/Tectyleren onderkant ''LPG-bak''/bijvullen koelwater/nieuwe remblokken voor/verversen remvloeistof/lekkage stuurbekrachtiging verholpen.
Mooi werk dacht ik zo. Volgende week het kleine broertje aan de beurt.
Groet Rik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Niet lullig bedoeld hoor maar euh....Vliegende Hollander schreef : De wagen heeft de APK met steekproef GLANSRIJK doorstaan!

Kosten € 250 (incl APK)

Groet Rik
Volvo 965 Stockholm 2.5 Automaat met schuifdak & G3
Volvo 744 GL Automaat, blauw pluche, schuifdak, Rigels en hagelslag

Ik begrijp je niet helemaal....
Moest er nu, om door de APK te komen, nog aan €250,- versleuteld worden, in dat geval begrijp ik 'glansrijk' niet helemaal....
Of heb je gewoon een héél duur APK station?
Ik was voor €46,- klaar!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Vliegende Hollander schreef : Voorwerk: Stuurstangrubbers/Tectyleren onderkant ''LPG-bak''/bijvullen koelwater/nieuwe remblokken voor/verversen remvloeistof/lekkage stuurbekrachtiging verholpen.
als dit alles én de APK €250,- kostte lijkt het me wel een scherpe prijs. Maar glansrijk is ook in mijn optiek zonder aanpassingen vooraf (ik was laatste keer €55,- kwijt)
hoe dan ook; wel lekker dat je weer een jaar kan rijden in je fijne wagen en dat dus voor een net bedrag. Verwacht je bij de "kleine"dat ie er vlot door komt?
groetjes Alex
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Miquelangelo1969 schreef : Ik was voor €46,- klaar!
Prijzig en nogal verschillend, wat in mijn ogen toch raar is, niet?alexvanbemmel schreef : (ik was laatste keer €55,- kwijt)
Ik betaalde 40 deze keer, maar had een ander keurstation kunnen kiezen waar ik voor 32 euro klaar ben, beide inclusief BTW en niet bij een fastfitter.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 Baseman schreef :
Miquelangelo1969 schreef : <u>Ik was voor €46,- klaar! </u>
Prijzig en nogal verschillend, wat in mijn ogen toch raar is, niet?alexvanbemmel schreef : (ik was laatste keer €55,- kwijt)
Ik betaalde 40 deze keer, maar had een ander keurstation kunnen kiezen waar ik voor 32 euro klaar ben, beide inclusief BTW en niet bij een fastfitter.
Bij de Volvo dealer!

GG,