Sleuteldag Emmeloord, was weer een mooie dag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2009 00:15 #1228129
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Huh?
Goed te lezen dat de sleuteldag bij Schaap weer naar tevredenheid verlopen is.
Marre Mark:
Marre Mark:
Daar kies je toch voor? Of is dat ergens vastgelegd?MSuidgeest schreef : Als coördinator mag ik niet eens sleutelen,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2009 00:45 #1228134
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic echt een leuke en vruchtbare sleuteldag
Lekker geprutst aan de auto, karweitjes gedaan waar ik al tijden niet aan toekwam..
-brandstoffilter vervangen ( bedankt Peter)
-extra lampje aangelegd tbv antenne schakelaar ( bedankt Marco)
-rechter schakelaarunt gekocht * exemplaar uit sloopauto bij Schaap) en oude kapotte vervangen
-Linker schakelaarunit gefatsoeneerd waaronder verlichting
-Kentekenplaatverlichting gerepareerd
-Kleine stukjes van de bodem getectyleerd ( waaronder beschadiging veroorzaakt door KwkFt), de "Stay" van Timen en nog enkel onbeschermde boutjes van de LPG installatie.
-Hier en daar een poetslap overheen gehaald.
-Eindelijk die werkloze backupaccu tbv de ex alarminstallatie eruit kunnen schroeven! (bedankt Harnt)
Alle mensen van Schaap heel erg bedankt voor jullie geduld en energie
Mark ook hardstikke bedankt dat ik zolang binnen en op de brug kon blijven staan
Verder alle aanwezige leden bedankt voor de gezellige dag en hulp!
Rudiger!
-brandstoffilter vervangen ( bedankt Peter)
-extra lampje aangelegd tbv antenne schakelaar ( bedankt Marco)
-rechter schakelaarunt gekocht * exemplaar uit sloopauto bij Schaap) en oude kapotte vervangen
-Linker schakelaarunit gefatsoeneerd waaronder verlichting
-Kentekenplaatverlichting gerepareerd
-Kleine stukjes van de bodem getectyleerd ( waaronder beschadiging veroorzaakt door KwkFt), de "Stay" van Timen en nog enkel onbeschermde boutjes van de LPG installatie.
-Hier en daar een poetslap overheen gehaald.
-Eindelijk die werkloze backupaccu tbv de ex alarminstallatie eruit kunnen schroeven! (bedankt Harnt)
Alle mensen van Schaap heel erg bedankt voor jullie geduld en energie
Mark ook hardstikke bedankt dat ik zolang binnen en op de brug kon blijven staan
Verder alle aanwezige leden bedankt voor de gezellige dag en hulp!
Rudiger!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2009 10:40 #1228144
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen idee
Ik vraag mij inderdaad wel eens af hoe dat is geregeld met coördinatoren en sleutelen.
Als ik wat wil doen, dan ga ik meestel te vroeg naar het sleuteladres en doe dan wat dingetjes voodat de leden komen. Maar tijdens de verdere dag kijk ik alleen maar wat anderen doen, soms help ik wat of geef advies.
Maar verder ... ik heb mij er nooit in verdiept en vind eigenlijk dat ik de leden moet helpen. Om te sleutelen kan ik ook naar een andere sleuteldag gaan.
Als ik wat wil doen, dan ga ik meestel te vroeg naar het sleuteladres en doe dan wat dingetjes voodat de leden komen. Maar tijdens de verdere dag kijk ik alleen maar wat anderen doen, soms help ik wat of geef advies.
Maar verder ... ik heb mij er nooit in verdiept en vind eigenlijk dat ik de leden moet helpen. Om te sleutelen kan ik ook naar een andere sleuteldag gaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2009 11:34 #1228148
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank
Mark (en ook weer Hein): zeer bedankt voor de goede zorgen en voorbereiding.
Alles goed geregeld en een fijne, ruime en schone werkplaats om in te werken.
Bertus (van Schaap) heeft me veel geleerd en - best belangrijk - m'n auto weer aan het lopen gekregen.
Geslaagde dag!
Cheerio,
Joost
Alles goed geregeld en een fijne, ruime en schone werkplaats om in te werken.
Bertus (van Schaap) heeft me veel geleerd en - best belangrijk - m'n auto weer aan het lopen gekregen.
Geslaagde dag!
Cheerio,
Joost
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2009 12:10 #1228155
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Alles gezegd...
Hallo sleutelaars,

eigenlijk is alles hierboven al gezegd, en ik kan me er alleen maar bij aansluiten.
Het was weer een gezellig succes. Skepp is voorzien van nieuwe champignon rubber, nieuwe stuurstangen én nieuwe stuurkogels. Waarvan er eentje toch verrot bleek te zijn terwijl ze de dag daarvoor toch glansrijk door de APK was gekomen...
Toch blijft het altijd even schrikken als je moet afrekenen, dat Volvo stempeltje in de onderdelen hè! Maar ik kan er weer even tegenaan.
En passant nog even mijn chrome roofrails opgehaald in de buurt en die liggen dus ook klaar om gemonteerd te worden.
Mark en uiteraard de andere aanwezigen, héél erg bedankt voor een zeer geslaagde sleuteldag, en alle lof voor de Firma Schaap en haar monteurs.
Ps: Mark, je hebt toch even aan Skepp mogen sleutelen, of was dat alleen maar vanwege de tijdsdruk.....?

Gulle Groet, en foto's volgen!

eigenlijk is alles hierboven al gezegd, en ik kan me er alleen maar bij aansluiten.
Het was weer een gezellig succes. Skepp is voorzien van nieuwe champignon rubber, nieuwe stuurstangen én nieuwe stuurkogels. Waarvan er eentje toch verrot bleek te zijn terwijl ze de dag daarvoor toch glansrijk door de APK was gekomen...
Toch blijft het altijd even schrikken als je moet afrekenen, dat Volvo stempeltje in de onderdelen hè! Maar ik kan er weer even tegenaan.
En passant nog even mijn chrome roofrails opgehaald in de buurt en die liggen dus ook klaar om gemonteerd te worden.
Mark en uiteraard de andere aanwezigen, héél erg bedankt voor een zeer geslaagde sleuteldag, en alle lof voor de Firma Schaap en haar monteurs.
Ps: Mark, je hebt toch even aan Skepp mogen sleutelen, of was dat alleen maar vanwege de tijdsdruk.....?

Gulle Groet, en foto's volgen!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2009 12:41 #1228164
door V700 register
Je mag best sleutelen, of dat praktich is is een tweede, je wordt natuurlijk regelmatig van je werk af gehouden door vragen en de coördinatiewerkzaamheden.
Een klusje van een half uur kan je zomaar anderhalf uur kosten en dat soort interrupties is moeilijk in te plannen dus is het weer niet leuk om dan bijvoorbeeld heel erg lang een brug bezet te houden.

In ieder geval wederom bedankt voor een perfect verlopen sleuteldag
Beantwoord door V700 register in topic Geen probleem
MSuidgeest schreef : Ik vraag mij inderdaad wel eens af hoe dat is geregeld met coördinatoren en sleutelen.
Je mag best sleutelen, of dat praktich is is een tweede, je wordt natuurlijk regelmatig van je werk af gehouden door vragen en de coördinatiewerkzaamheden.
Een klusje van een half uur kan je zomaar anderhalf uur kosten en dat soort interrupties is moeilijk in te plannen dus is het weer niet leuk om dan bijvoorbeeld heel erg lang een brug bezet te houden.
Da's natuurlijk een lovenswaardige houdingMSuidgeest schreef : Maar verder ... ik heb mij er nooit in verdiept en vind eigenlijk dat ik de leden moet helpen. Om te sleutelen kan ik ook naar een andere sleuteldag gaan.

In ieder geval wederom bedankt voor een perfect verlopen sleuteldag
Moderators: Jerry Stam