aankoop 940estate

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2009 20:43 #1072482 door V700 register
aankoop 940estate is gemaakt door V700 register
Goedenavond,
Mijn naam is Niels Mulder en ik ben nieuw op dit forum, ik heb eerder al een 940 estate gereden, maar die heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering verkocht, dat was 2 jaar geleden, SPIJT SPIJT SPIJT!!!
Maar goed inmiddels ben ik vader van twee kinderen en kan ik de ruimte goed gebruiken.
Wie kan mij vertellen wat ik voor drie a vier duizend euro kan kopen, ik wil weer een 940 estate op benzine.
Met vriendelijke groeten,
Niels Mulder

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2009 20:58 #1227871 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tsja...
Een 940 estate vind je wel voor dat geld. Ik zou voor een late (>1996) 940 LPT gaan met B230FK motor. Voor het bedrag dat je noemt moet je een prima exemplaar kunnen vinden. ABS en SIPS is zo'n beetje standaard, het zoeken is naar een exemplaar met cruise control en/of climate control, afhankelijk van wat je wil natuurlijk.
Hou je van eenvoudiger? Zoek dan een vroegere 940. Voor de helft van het bedrag dat je noemt zou je al prima exemplaren moeten kunnen vinden. Wel mis je dan de in mijn opinie érg fijn rijdende low pressure turbo motor.
Een klein halfuurtje zoeken op marktplaats zou je toch vrij gemakkelijk een beeld moeten geven van het aanbod. Volgens mij is er genoeg te vinden voor je!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2009 21:51 #1227875 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Welkom dan, of weer, want jouw useraccount bestaat al effe, toch?
Ik ben ook papas, net als velen hier denk ik, en heb mijn 940 sedan voor een Estate ingewisseld.Geen moment spijt van. Het is een 96-er met B230FK blok en op Gas.
Paar dingetjes waar je even aan moet denken.Hoe oud zijn jouw kids? Zitten die nog in een maxi-cosi of kinderstoeltje?Samen achterin? De meeste 940's van 1996 en later, kunnen uitgerust met een bijrijdersairbag.Dat is lastig als je een maxi-cosi voorin wil zetten, los van of dat verstandig is.Hij kan wel uit, dat dan wel, maar dat moet bij de dealer.
Waarom wil je trouwens een Benzine 940?Hoeveel kilometer per jaar rij je?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2009 23:02 #1227889 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Advertenties op deze site.........
Kijk eens bij de aangeboden auto's en dan de 4e advertentie. Kom je ook nog een mooie 960 tegen

Groet,
Erik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2009 07:04 #1227901 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niels
Hoi Niels je hebt een PB
Groet Piet

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC