Volvo bij Tros Radar maandag om 20.30 uur
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
groetjesWat men op de site van Tros Radar schreef : Het elektronische gasklephuis zorgt dat de motor geleidelijker loopt. Maar vooral de gasklephuizen in de VOLVO blijken snel kapot te gaan, met alle gevolgen van dien. VOLVO-rijders worden zo geconfronteerd met hoge reparatiekosten oplopend tot wel 1000 euro. Gaat VOLVO dit steeds terugkerende probleem nu eindelijk netjes oplossen?
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Jammer dat Volvo die Italiaanse zooi in deze auto's gebruikt.
Probleem is het meest aanwezig bij de 5 en 6 cilinders in de X70, S80, S60 van bouwjaren 1999 - 2002. Later is een gemodificeerde gemonteerd die beter is. AC tronics maakt tegenwoordig deze gasklephuizen met Hallgever dus geen gezeur met mechanische contacten meer.

Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
In het AMT blad van deze of vorige maand (?) staat een bedrijf dat ze in verbeterde versie (met hallsensoren) reviseert voor de betroffen Volvo's. stuk duurzamer. En niet al te duur volgens mij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat heet toch Radar?
Bedoelt u dat programma?
"puke puke"
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stel je hebt zo,n k#t volvo die telkens afslaat (ook als je recht door wil) dan baal je daar toch van? rij je 50Km/h en hop daar staat het kreng weer stil.....levensgevaarlijk! Er zal wel een oplossing voor komen toch? Ik ben benieuwd........

- V700 register
- Nieuw lid
-
Het kan natuurlijk niet dat een A-merk zulke kwaliteit levert.
Ben wel benieuwd of het goed in beeld wordt gebracht of dat het een tendentieus verhaaltje wordt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het laatste wat ik wist was een verhaal over Chinezen. Ik heb dus iets gemist begrijp ik....
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
De- en Montage is een half uurtje werk met koude motor.
Daarna weer een perfect lopende motor.
Trouwens denk ik dat een consumenten programma wel door deze tante goed wordt gepresenteerd.
Juist door deze programma's is de consument er de laatste jaren zeker niet slechter van geworden.