Aanmelding Mike met Volvo 940

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 23:52 #1072284 door V700 register
Aanmelding Mike met Volvo 940 is gemaakt door V700 register
Hallo Volvo rijders  Sinds 2 jaar ben ik in het bezit van een Volvo 940 GL (Estate), bouwjaar 1992 (dec) met 290.000 km op de teller. De auto bevalt prima. Buiten de gewone zaken als een set nieuwe banden en een uitlaat heb ik er geen bijzondere kosten aan gehad. Kleine onderdelen heb ik op een Volvo sloop in het oosten van het land (Enter) kunnen vinden. Omdat ik wat technische vragen heb, ben ik op het net gaan zoeken en kwam de Volvo club/vereniging tegen. Vandaar dat ik me heb aangemeld. Ik ben een autoliefhebber met wat basis kennis autotechniek. Het lijkt mij leuke informatie uit te wisselen met mede Volvo bezitters.  Wat mijn vragen betreft ga eerst  even zoeken of deze al eerder behandeld zijn (storingscodes) Ik kom er in ieder geval de volgende keer op terug.  Mike_M

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 23:58 #1226652 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Goede adres
Hartelijk welkom hier, brand maar los met de vragen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2009 06:46 #1226660 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mike
Hallo Mike, leuk je dat je aangemeld hebt en nu even voorstelt. Hoop dat we je kunnen helpen !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2009 13:34 #1226699 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom.
Welkom Mike, vragen staat vrij, dus als er iets is, horen we het wel.

Mike_M schreef : Het lijkt mij leuk informatie uit te wisselen met mede Volvo bezitters.

Heb je de 28ste maart iets te doen?Op het forum heb je vast een posting gezien over een sleuteldag in Gemert, wat volgens mij qua afstand wel te doen is.Om te kunnen sleutelen aan je eigen auto, dien je lid te zijn, maar de reden dat ik het aanhal is eigenlijk meer, om je uit te nodigen voor een kop koffie en kennis te maken met gemiddeld minstens 30 andere leden, die veelal behoorlijk onderlegd zijn, qua kennis.Moet je daarin nog 'op gang' komen, is een sleuteldag een ideale gelegenheid om bij een ander af te kijken.
Overigens, als je helemaal enthousaist wordt, kun je nog lid worden ook op de sleuteldag zelf, maar dit staat je geheel vrij.Kom eerst maar eens langs. Zoek mij wel even op,ik ben de coordinator van deze sleuteldag, is wel fijn te weten wie er is en dan hebben we elkaar ook even gesproken......;-)
Storingscodes, staan op de site in de documentatie-pagina's.
Ohja,......foto's??

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2009 22:06 #1226773 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom
He Mike,
Welkom op de site. Je zult merken dat het een leuke en gezellige vereniging is, die zeer actief is. Er zit veel kennis onder de mensen, waar ikzelf (als technisch leek) al zeer veel aan gehad heb. Je leert daar heel veel van.
Lid worden is nog veel leuker, dan heb je toegang tot meerdere delen op de site, en kan je ook naar verenigingsevenementen.
Nogmaals welkom, en wellicht treffen we elkaar op een meeting.
En ja, foto's zijn we erg dol op.......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2009 11:57 #1226804 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom
/Ik hoop er ook te zijn als het mag op de sleulteldag,terwijl ik mij niet heb opgegeven.
Ik wil wel een keertje mee maken hoe het ondeling vertoeven onder de volvo"s   leifhebbers

groeten,

Gerrit lid nummer 853

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2009 14:41 #1226810 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar?

gerritljroelofs schreef : /Ik hoop er ook te zijn als het mag op de sleulteldag,terwijl ik mij niet heb opgegeven.

Ik weet niet welke je bedoeld, maar als je graag naar Gemert komt, is dat prima.Ik zou het wel graag even via een inschrijfformulier bevestigd zien. Gezien je lid bent, lijkt me dat geen punt.Je kunt op het formulier gewoon aangeven dat je voor de klets of koffie komt,maar dan weet ik wie ik allemaal kan verwachten.
Voor de sleuteldag in Flevoland, zul je dit even moeten nagaan bij de coordinator van die sleuteldag: MSuidgeest, zie <a href="/node/22884" target="_blank">dit agenda-item</a>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2009 15:02 #1226811 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dacht
Dacht dat de inschrijving om te mogen sleutelen reeds gesloten was, wellicht kun je na een berichtje dat je langs komt nog wel terecht voor koffie en een praatje. Neem hiervoor even contact op met Mark.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC