hoeveel leden zijn er al?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2009 22:21 #1072255 door V700 register
hoeveel leden zijn er al? is gemaakt door V700 register
Dames en heren,

Ik ben bezig met een concept-planning voor Emmeloord en er valt mij iets op: lidnummer 1020 heeft zich ingeschreven om te komen sleutelen.
Nogal een behoorlijk aantal. Persoonlijk gok ik erop dat de helft daadwerkelijk lid is en de rest "er tussen uit is".
Dan gaan we de goede kant op met de vereniging, als je het mij vraagt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2009 22:52 #1226458 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Dat komt aardig in de buurt
Mark,
jouw veronderstelling komt aardig in de buurt. Op de komende ALV zullen we de exacte stand bekend maken op basis van het dan actuele ledenbestand. Maar dat onze vereniging een gezonde groei heeft is gelukkig een feit. Ook vorig jaar mochten we "netto" een ledengroei van 5% noteren. Inmiddels betekent e.e.a dat in mijn bijna 4 jaar voorzitterschap, ik de vereniging heb zien verdubbelen.
Dit alles dankzij de inzet van alle actieve leden en natuurlijk de steun van alle andere leden. Tenslotte kunnen we het als bestuur ook niet alleen'. Moeilijkste taak van het bestuur is om door de groei alles in goede banen te houden. Dit heeft op sommige gebieden tot gevolg dat dingen strakker en zelfs bijna bedrijfsmatig geregeld moeten worden. Om zo ook voor de toekomst de vereniging bijeen te houden en een verdere groei mogelijk te maken.
Deze ontwikkeling heeft weleens voor een "groeistuip(je)" gezorgd, maar in grote lijnen denk ik dat we de goede weg bewandelen. Dus laten we allemaal onze schouders er onder blijven zetten, dan komt het wel goed met de Volvo700vereniging en kunnen steeds meer mensen genieten van deze prachtige hobby. De afgelopen zaterdag met de première van de film "Not without my Volvo" was in dit kader een enorme opsteker. Fantastisch wat passie tot stand kan brengen. Een prachtige film, een geweldige avond met geweldige mensen.
Ik ben trots op "mijn cluppie".

Groeten, Jan.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 11:23 #1226512 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic MP
Even inhakend op dit onderwerp.
Is het mischien een idee om bv op MP onder het hoofdstuk 740,760,780,940,960 en V90 een advertentie van de vereniging te plaatsen?
Kost niets en mensen die geinteresseerd zijn in een 'baksteen' zien zo ook gelijk waar ze met hun vragen en of kennis naar toe kunnen!
Lijkt mij een win/win situatie....

GG,

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC