Buurvrouw parkeert auto tegen de mijne, bumper deukje, wat te doen?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Heeft niets met bumpers te maken.......maar......Mart schreef : Wanneer je kijkt op de webside van Sanders in Veldhoven kijkt, deze biedt bumpers aan voor Euro.: 25.
<a href=" www.autobedrijfsanders.nl/welkom/ "> www.autobedrijfsanders.nl/welkom/
Laat je buurvrouw de kosten betalen, scheelt haarin Verzekering "No Claim".
Een goede buur is beter dan een verre vriend.
Mart lidnummer 950. Volvo Estate 940, 1998, M90, Lpt, Lpg G3.
Kan het niet laten te zeggen dat ik héél erg tevreden ben over deze garage! Skepp komt er vandaan, en hij heeft mij meer dan uitstekende service gegeven!!!

GG,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die past niet op Niels' auto. Bij de 940 staat bestelnummer 9045900. Kan iemand dit nummer even nakijken in Vadis? Kost overigens 135 euro.hdalhuisen schreef : voor € 109,-- <a href=" www.artaparts.nl/ "> www.artaparts.nl
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, wat moet je dan. Van de ene kant wil je zeker niet de goede buurrelatie om zeep helpen voor een deukje in een stuk blik, van de andere kant heb je ook iets formeels van 'dat moet geregeld worden'.
Wij zijn er in goed overleg allemaal tevreden uitgekomen. Maar het is toch wel heel wat anders dan een deuk van een willekeurig iemand. Maar het is dan wel weer zo dat je ook in dat geval de ander mag nageven dat hij/zij de schade netjes meldt. Dat is helaas ook zeldzaam geworden.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn ouders vinden het niet fraai als ik voor een bumper, waar al een forse deuk in zit, bij deze mevrouw een geheel nieuw bumper ga claimen i.v.m. de deuk ter grote van een één euro muntstuk die zij heeft veroorzaakt. Sja... als ik nou eens geen fatsoenlijke opvoeding gehad zou hebben, was ik het hier pertinent mee oneens. Maar dat ben ik dus niet. Kan me voorstellen dat ik ook geen nieuwe/andere bumper zou willen betalen voor iemand met een reeds beschadigd exemplaar.
Ik denk dat ik gewoon maar langs ga met de rekening van de kentekenplaat en dan gewoon zeg dat die bumper ook niet ongeschonden uit de strijd is gekomen. We zullen zien hoe ze er op zal reageren. Ik heb in ieder geval adressen voor 2e hands bumpers en wat andere voorstellen van jullie waar ik zelf wellicht niet op was gekomen.
To be continued dus!
Niels
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geniet van je nieuwe kentekenplaat en .....Goed Goân

- V700 register
- Nieuw lid
-
De buurvrouw heeft aangeboden alles te willen betalen. Zelfs een nieuwe bumper. Dat wil ik haar niet aan doen ook al legde ze uit dat ze een no claim beschermer heeft, dus zelfs als ze claimt valt ze niet terug.
Mijn vraag: kan iemand me helpen aan een goede voor bumper in 412-21, groen/blauw metallic van een 944 uit 1991, met grijsmetallic oplegstukje.
Anders een tip waar ik deze kan halen?