effe voorstellen vanuit Hoensbroek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2009 01:27 #1072087
door V700 register
effe voorstellen vanuit Hoensbroek is gemaakt door V700 register
"altijd wel eens een grote bak" willen hebben.Al is het maar voor 3 maanden! En jawel hoor: 2 jaar geleden gaan kijken naar een volvo 740 GL "in goede staat"(ja ja).Ging dus kijken om te zien dat het toch wel niets zou zijn voor dat geld!Ik met mijn lekenogen zag niet alleen een mooie, maar op een enkele repatie na volgens mij ook nog een goeie.Even laten checken bij een APK keuringsstation en jawel hoor,de auto werd mijn eigendom. 3dagen genieten met die auto waarvan de voorschokbreker helemaal soep waren.(amerikaanse bak).Toch maar snel nieuwe laten monteren door een bevriend monteur,een nieuw uitlaatpakking en wiellager.Genieten!aug 2008 bruiloft van neefje(grote VOLVO-fan) gereden.Nu de auto verkopen??? nee!? Heb zelf geen twee linker handen.Er moeten nu wel wat kleine ingrepen worden gedaan.(Bevriend monteur is helaas niet meer in staat om te werken!)Inschrijven bij jullie Vereniging en met jullie kennis/informatie nog een tijd genieten van deze heerlijke auto. Na inschrijving vanavond al tot in de kleine uurtjes genoten van de site!Tot wederhoren en of tot ziens!?DE WITTE
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2009 03:34 #1225688
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Vanuit Alblasserdam
Hartelijk welkom!
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2009 17:29 #1225742
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Mooi wit is niet lelijk
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2009 23:14 #1225799
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic (gemeente) Heerlen
Hallo Marcel
Welkom bij de vereniging. Er zit overigens in Hoensbroek nog een lid van de vereniging. Onze, inmiddels al jaren in Utrecht wonende, secretaris komt oorspronkelijk van Heerlen. Eigenlijk zelfs van de Heerlerbaan. Waar naast ondergetekende nog twee leden (en binnenkort misschien zelfs drie) van de vereniging wonen.
BTW hoe ben je bij onze vereniging terecht gekomen?
groetjes
Mathy
PS zou je af en toe de spatiebalk en de entertoets kunnen gebruiken. Ik begrijp dat je enthousiast bent, maar je zou zo de leesbaarheid van je berichten een behoorlijk stuk kunnen vergroten.
Welkom bij de vereniging. Er zit overigens in Hoensbroek nog een lid van de vereniging. Onze, inmiddels al jaren in Utrecht wonende, secretaris komt oorspronkelijk van Heerlen. Eigenlijk zelfs van de Heerlerbaan. Waar naast ondergetekende nog twee leden (en binnenkort misschien zelfs drie) van de vereniging wonen.
BTW hoe ben je bij onze vereniging terecht gekomen?
groetjes
Mathy
PS zou je af en toe de spatiebalk en de entertoets kunnen gebruiken. Ik begrijp dat je enthousiast bent, maar je zou zo de leesbaarheid van je berichten een behoorlijk stuk kunnen vergroten.
Moderators: Jerry Stam