Kwam een ijzeren Amazone tegen....
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2009 01:02 #1225428
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic De Postbode..
Weet alles!
Tijdens de vorst is ook de bak bevroren, breekt het paard al z'n benen.
Die van ons wordt gek van al die "boven-lichamen" die door het landschap glijden..........
Schaatsers die over de lager gelegen sloot schaatsen, dus met hun boven-lijf boven het grasland uitsteken.
Het vuurwerk gaf geen problemen.
Een paard is een rare vogel........

Tijdens de vorst is ook de bak bevroren, breekt het paard al z'n benen.
Die van ons wordt gek van al die "boven-lichamen" die door het landschap glijden..........
Schaatsers die over de lager gelegen sloot schaatsen, dus met hun boven-lijf boven het grasland uitsteken.
Het vuurwerk gaf geen problemen.
Een paard is een rare vogel........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2009 08:49 #1225434
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maffe beesten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2009 11:01 #1225443
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thuis werken?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2009 11:54 #1225446
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haha, die toeter heb ik
Haha, die toeter heb ik inderdaad gehoord. En de postauto, daar zijn ze inderdaad niet bang voor, dat klopt.
Tipje; wij hebben ook een fazant geadopteerd, die loopt los rond bij ons, samen met onze 3 kippen en 1 haan, dus pas op!!
Met oud en nieuw hadden we de radio inderdaad lekker hard aan in de stal. Werkte prima. Wij waren nerveuzer dan de paardjes
Tipje; wij hebben ook een fazant geadopteerd, die loopt los rond bij ons, samen met onze 3 kippen en 1 haan, dus pas op!!
Met oud en nieuw hadden we de radio inderdaad lekker hard aan in de stal. Werkte prima. Wij waren nerveuzer dan de paardjes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2009 15:44 #1225456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hertjes
En die 4 hertjes bij jou in de "achtertuin "zijn die ook van jullie?
Ik heb ze nu al 2 maal bijna op de motorkap van Slurpje gehad t,is ook eigelijk m,n eigen schuld want wat heb ik daar te zoeken op Zondagmiddag,...
Maar ja,Slurpje moet ook af en toe uitgelaten worden en wat is er mooier dan over de binnenwegen te toeren met 60km/h en die mooie brom op de achtergrond van de V6 die met 1200 toeren moeiteloos z,n "werk'doet.

Ik heb ze nu al 2 maal bijna op de motorkap van Slurpje gehad t,is ook eigelijk m,n eigen schuld want wat heb ik daar te zoeken op Zondagmiddag,...
Maar ja,Slurpje moet ook af en toe uitgelaten worden en wat is er mooier dan over de binnenwegen te toeren met 60km/h en die mooie brom op de achtergrond van de V6 die met 1200 toeren moeiteloos z,n "werk'doet.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2009 15:50 #1225457
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze zijn niet van mij, maar
Ze zijn niet van mij, maar ik heb ze ook al een paar keer voor moeten laten gaan....
T is een leuk stukje om te rijden daar tussen de bomen door. Meestal gaan we er op het paard tussen door. Tenzij er "ineens" witte bankjes langs de weg staan, want dan keren de paarden om
Volgende keer effe toeteren hoor als je slurpje aan het uitlaten bent! Oh en als je mij ziet, mag je best even aanwippen hoor. Koffie is zo gezet
Groeten,
Richard
T is een leuk stukje om te rijden daar tussen de bomen door. Meestal gaan we er op het paard tussen door. Tenzij er "ineens" witte bankjes langs de weg staan, want dan keren de paarden om
Volgende keer effe toeteren hoor als je slurpje aan het uitlaten bent! Oh en als je mij ziet, mag je best even aanwippen hoor. Koffie is zo gezet
Groeten,
Richard
Moderators: Jerry Stam