Nieuw lid in nieuwegein

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2009 08:49 #1071966 door V700 register
Nieuw lid in nieuwegein is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal
 Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een mooie wiite 740 gle automaat uit 1989, met een kleine 4 ton op de teller. Ben er (na vele andere merken gereden te hebben) toch wel erg blij mee, maar moet zeggen dat ik af en toe nog wat vertrouwen in de auto mis. misschien ook omdat hij op gas rijd, en ik dat niet echt gewend ben. Nu vroeg ik me af of er misschien volvofielen in de buurt van nieuwegein en of utrecht zijn die mij kunnen en willen helpen een beetje het vertrouwen in deze prachtauto te kunnen laten winnen.
 Groet Djurre

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2009 14:48 #1225113 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Welkom en leuk te horen dat je een mooie witte 740 heb gekocht.
(foto is ook altijd welkom)
Ben je ook lid geworden van de 700 vereniging of alleen van het forum.
Voor leden van de 700 vereniging zijn er diverse sleuteldag waar je dan naar toe kan gaan.
Er zijn daar altijd mensen die willen helpen.
Veel plezier met de 740.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2009 08:17 #1225167 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom!
Mijn 'schoonmoeder' woont in Vreeswijk, dus ik kom wel eens in de buurt. Ik ken het gevoel dat je beschrijft in je bericht. Ik ben een aantal jaren terug van het uiterst betrouwbare merk Subaru overgestapt op mijn eerste Volvo 740, toevallig ook een '89-er automaat op lpg. Een Volvo voelt echt totaal anders aan dan een Subaru Legacy van het zelfde bouwjaar. Aanvankelijk was ik ook wat sceptisch, en vond het moeilijk de Volvo mijn volle 100% vertrouwen te geven omdat e.e.a. gewoon wat minder verfijnd aanvoelde dan de Subaru Legacy's. De Volvo heeft echter mijn vertrouwen uiteindelijk gewonnen (door er gewoon veel probleemloze kilometers mee af te leggen), en met de hulp van de vele enthousiastelingen hier en tijdens sleuteldagen ben ik zelf wat eenvoudige klusjes aan de auto gaan uitvoeren. Ik kwam er achter dat dat eigenlijk heel erg leuk is, en intussen pak ik best wel wat (preventief) onderhoud zelf aan. Ik denk dat het je helpt om lid te worden, te leren van de ervaringen van anderen, zelf zonodig je handen uit de mouwen te steken, en het echte vertrouwen krijgt je Volvo natuurlijk pas als hij je vele probleemloze kilometers brengt waar je moet zijn.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2009 09:10 #1225170 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Mee eens!
Ik kan mij helemaal vinden wat er door Wouter wordt geschreven.
Ik ben nu zelf bijna een jaar, inmiddels een trotse, Volvo bezitter én lid van de vereniging.
Hiervoor, lees: voor de Volvo, had ik helemaal niets met auto's en sleutelde alleen om de auto rijdende te houden. Maar sinds ik een Volvo heb is het virus (officiële diagnose vastgesteld) behoorlijk toegeslagen! Ik heb echt lol in het sleutelen en de sleuteldagen zijn echt fantastisch, zoveel kennis en vakmanschap om je heen maak het virus alleen maar erger.
Uiteraard zal vertrouwen, zoals in elke relatie, moeten groeien.... maar ik ben er van overtuigd dat je aan je Volvo een hele goede en betrouwbare auto hebt, en over het algemeen krijg je de energie die je erin steekt dubbel en dwars terug!
Heel veel veilige kilometers gewenst en een lidmaatschap van deze vereniging kan ik je alleen maar héél erg aanraden!!!

Gulle Groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2009 09:56 #1225174 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Houten
Ja,
Hier in Houten vlak bij nieuwegein ook een volvo lid.
groeten Ad

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC