Vanaf vrijdag 940 bezitter !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2009 00:06 #1071932
door V700 register
Vanaf vrijdag 940 bezitter ! is gemaakt door V700 register
Aanstaande vrijdag avond is het dan zover.
Dan ga ik mijn pas aangeschafte witte 940 uit 1991 ophalen!
Goed, hij heeft wel wat km achter z'n kiezen (460.000) maar dat durf ik wel aan.
Daarbij.... daar was de prijs ook naar.
Maar hij ziet er echt nog redelijk goed uit voor z'n leeftijd.
Kan niet wachten!!
O, aangenaam trouwens..... 1e post hier
Dan ga ik mijn pas aangeschafte witte 940 uit 1991 ophalen!
Goed, hij heeft wel wat km achter z'n kiezen (460.000) maar dat durf ik wel aan.
Daarbij.... daar was de prijs ook naar.
Maar hij ziet er echt nog redelijk goed uit voor z'n leeftijd.
Kan niet wachten!!
O, aangenaam trouwens..... 1e post hier
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2009 12:16 #1224913
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd
Gefeliciteerd met de aankoop.
Ik rij zelf nog niet zo lang 940, maar ben tot nu toe heel tevreden over de wagen, de enige kosten dat ik er aan gedaan heb ondertussen waren onderhoud en een paar goedkope retourleidinkjes die het na 17 jaar wel gehad hadden.
460.000km hoeft geen probleem te zijn, de kleppen zullen misschien binnen niet al te lange tijd uitgesteld raken en dan komt er een koprevisie bij kijken, maar zoals je zegt, daar is de prijs van onze bejaarde bakstenen dan ook naar.
groetjes,Isabelle
Ik rij zelf nog niet zo lang 940, maar ben tot nu toe heel tevreden over de wagen, de enige kosten dat ik er aan gedaan heb ondertussen waren onderhoud en een paar goedkope retourleidinkjes die het na 17 jaar wel gehad hadden.
460.000km hoeft geen probleem te zijn, de kleppen zullen misschien binnen niet al te lange tijd uitgesteld raken en dan komt er een koprevisie bij kijken, maar zoals je zegt, daar is de prijs van onze bejaarde bakstenen dan ook naar.
groetjes,Isabelle
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2009 15:15 #1224925
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Welkom
Hallo Sachiel,
Gefeliciteerd met je aankoop en welkom op het forum!
Zodra je de auto hebt opgehaald willen we natuurlijk graag een fotootje zien, en je eerste ervaringen horen.
Gefeliciteerd met je aankoop en welkom op het forum!
Zodra je de auto hebt opgehaald willen we natuurlijk graag een fotootje zien, en je eerste ervaringen horen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2009 18:07 #1224935
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi wit
Gefeliciteerd met je aanschaf... weer een witte bij de club! Daar houd ik van !
Groet, Rudiger
Groet, Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2009 21:17 #1224949
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi wit
Ik heb ook nog een witte te koop!! Zie advertentie op deze site. Voor 1.500,00 is het meenemen zo niet ruil ik 'm zaterdag in voor een 960.
Jeff
Jeff
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2009 21:42 #1224950
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Felicitaties zijn..
Felicitaties zijn uiteraard op hun plaats.
Na vrijdag hopelijk een start van veel genieten, met wellicht af en toe een @#$%^!!! en %#$##@????, maar... daarvoor is dit forum heel geschikt.
Eventueel medeleven, veel meedenken en hulp, maar gelukkig ook veel meegenieten: je vind het er allemaal. Enne... er zijn er meer (understatement..) die dergelijke km-standen hebben hier!
Maar nu eerst...GENIET van je 940!
(en daarna zo snel mogelijk foto's en info, info, info...graag)
Na vrijdag hopelijk een start van veel genieten, met wellicht af en toe een @#$%^!!! en %#$##@????, maar... daarvoor is dit forum heel geschikt.
Eventueel medeleven, veel meedenken en hulp, maar gelukkig ook veel meegenieten: je vind het er allemaal. Enne... er zijn er meer (understatement..) die dergelijke km-standen hebben hier!
Maar nu eerst...GENIET van je 940!
(en daarna zo snel mogelijk foto's en info, info, info...graag)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2009 22:09 #1224952
door V700 register
ja ik had hem al gezien, ik houd meer van de oude neus maar ie ziet er op het eerste gezicht wel goed uit... Heeft ie nog gebreken en/of te verwachten reparaties? Je bent pas sinds kort forumlid, er is dus niet te vinden over de historie!, Je mag het wel pb -en
Groet Rudiger
Beantwoord door V700 register in topic witte
Jei schreef : Ik heb ook nog een witte te koop!! Zie advertentie op deze site. Voor 1.500,00 is het meenemen zo niet ruil ik 'm zaterdag in voor een 960.
Jeff
ja ik had hem al gezien, ik houd meer van de oude neus maar ie ziet er op het eerste gezicht wel goed uit... Heeft ie nog gebreken en/of te verwachten reparaties? Je bent pas sinds kort forumlid, er is dus niet te vinden over de historie!, Je mag het wel pb -en
Groet Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2009 23:21 #1224960
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uiteraard ga ik foto'tjes
Uiteraard ga ik foto'tjes posten.
Maar eerst ff een radio erin plaatsen en de middenarmsteun fatsoeneren.
De vorige eigenaar heeft het deksel afgebroken ofzo en heeft er een soort van boekenplank met kussentje op geknutseld. Ziet er niet uit
Maar eerst ff een radio erin plaatsen en de middenarmsteun fatsoeneren.
De vorige eigenaar heeft het deksel afgebroken ofzo en heeft er een soort van boekenplank met kussentje op geknutseld. Ziet er niet uit
Moderators: Jerry Stam