Arctic

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2009 07:43 #1071909 door V700 register
Arctic is gemaakt door V700 register
Beste leden,  Na ruim tien jaar trouwe dienst is de ijzel vorige week mijn geliefde Volvo 240 Sedan (’88, 332.000 km) fataal geworden. Oké, ik reed misschien ook wel iets te snel… maar goed.  Ik ben nu op zoek naar een 940 Estate. En heb twee vragen.  - De auto die ik ga bekijken, heeft als omschrijving 2.3TI Polar EST Arctic LPT. Weet iemand wat dat Arctic inhoudt? Ik kom de term alleen tegen in de Volvo-kleurcodes, maar dan bij oudere types, niet bij de 940.  - De auto die ik ga bekijken, staat bij Volvoestate.nl in Asperen. Mijn eerste indruk via de site en telefoon zijn positief, maar na een mindere ervaring afgelopen weekend, mijn vraag: heeft iemand ervaringen met deze handelaar?  Alvast bedankt voor jullie help en complimenten met dit uitgebreide forum. Arno

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2009 07:50 #1224774 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Arctic
Volgens mij is arctic een optiepakket dat in de laatste jaren (ik heb een folder waar arctic in staat, van modeljaar 97 geloof ik) gevoerd is. Dacht dat het niet het meest luxueze pakket was. Kan het vanavond of morgenavond wel even voor je opzoeken.Je zou ook eens bij de autoweek site kunnen zoeken naar genoemde aanbieder, via test en myreviewdealer als ik het me goed herinner. Even googlen kun je nog proberen.

• Siang
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2009 09:14 #1224777 door Siang
Beantwoord door Siang in topic optiepakket
bij mijn beste weten bestaat het pakket uit: airco, stoelverwarming, koplampwissers.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2009 15:57 #1224802 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Asperen/ estateservices/Arnt van der Steen.
Arno,
die handelaar (Arnt van der Steen) in Asperen is de zoon van mijn huisarts en plaatsgenoot. Ik heb zelf nooit zaken met hem gedaan maar hij heeft hier in de buurt geen slechte naam. Ik klets weleens met hem als we samen aan de pomp staan te tanken, is geen onaardige kerel.
En als je een auto koopt, ongeacht waar, moet je altijd ogen en oren goed open houden.

Succes, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2009 17:00 #1224808 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nagezocht
Heb het even nagezocht, ik heb geen informatie over arctic uitvoeringen. Was in de war met nordic, sorry !

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC