Hulp gevraagd tijdens sleuteldag Emmeloord 7 februari
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat heb ik dan helemaal niet onaardig beredeneerd!mderijke schreef :
Da's geen probleem, je mag tenslotte ook je broer, je buurman of je beste vriend meenemen om je te helpen, alleen de moet de eigenaar van de wagen waaran gesleuteld wordt lid zijn en het moet zijn eigen wagen zijn.Miquelangelo1969 schreef : Als Jan Geert met jou meerijdt, mag hij je toch wel helpen. Volgens mij mag je niet 'aan je eigen auto sleutelen' waneer je geen lid bent, maar iemand die wel lid is helpen zou toch geen probleem zijn??
Maar goed, dat beredeneer ik, dat wéét ik niet.... lijkt mij iets voor de regiocoördinator.
Dus is Jan-Geert van harte welkom om je te helpen en kunnen jullie zien of hij in het echt op die apekop in zijn avatar lijkt........

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
De beperking met sleutelen is de AUTO waaraan gesleuteld gaat worden: de eigenaar moet lid zijn, niet de sleutelaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet nog niet helemaal zeker of ik kan komen, begin 1 Feb bij een nieuwe werkgever dus moet nog even afwachten wat voor rooster ik krijg, maar als ik vrij ben kom ik ook, en dan ga ik uiteraard even mijn handen uit de mouwen steken.De klusjes die je wilt gaan doen zijn geen rocket science dus denk dat je met een uurtje wel klaar bent, begrijp dat er al meer zijn die je gaan helpen dus mischien is dit wat overbodig....Gr Bart Snoek.EndlessQuest schreef : ik heb mij zojuist (via de agenda en het formulier) aangemeld voor de sleuteldag bij Schaap in Emmeloord.
De werkzaamheden die ik in gedachten heb zijn;Nou heb ik geen van deze werkzaamheden ooit zelf uitgevoerd en ben ik ietwat nerveus om dit zelfstandig te doen. Is er iemand die mij hier mee zou willen en kunnen helpen? Ik zou het enorm op prijs stellen. Als er niemand is die mij hiermee wil en kan helpen, dan ben ik namelijk geneigd mijn inschrijving te laten vervallen, want ik durf het echt niet alleen te doen. Liefhebbers en vrijwilligers?
- Versnellingsbakolie vervangen van mijn 940 met M90
- Remleidingen vervangen vóór
- Kleppen stellen
Ik weet dat er monteurs rondlopen, dat is een prettig idee, maar als die er even bij staan en zeggen wat ik moet doen en dan weglopen (wat logisch is aangezien er meer mensen zijn die hulp nodig hebben) dan slaat bij mij de onzekerheid toe, dus met die ondersteuning red ik het niet....
Groeten,
een onzeker Richard, die graag beter wil leren sleutelen..
P.s. ik heb dit ook in het topic neergezet over de sleuteldag zelf, maar misschien dat niet iedereen dat even goed leest, dus daarom even een apart topic.
Volvo 944 B230FK 200pk BJ 1997 Volvo 964 B6254F 170pk BJ 1995M90 Vialle LPi-G3, Blackberry Pearl M90 Silversand Metallic/ECC/CC/leerECC/CC/Leer/Pholus LM/ CR906-6cd SC-801 6cd/Uranus LM/Elec.st./Elec.skd290.000km dec-2008<
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-