Is dit een Executive level 3? Nee toch?
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2009 09:46 #1224662
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic S90 Executive
Er is schijnbaar wat onduidelijkheid over mijn Executive en die nu te koop is.
Voor alle duidelijkheid, dit is niet dezelfde auto. Die van mij komt uit Spanje en is een <a href="/node/13703" target="_blank">S90</a>. Leden zullen haar wel kennen uit de <a href="/files/F700_dec_07.pdf">Factor 700</a>. Die nu te koop is (en enkele weken geleden is ingeruild) is een 960 Executive Level 1 en in NL geleverd.
De vorige eigenaar van de auto die nu aangeboden wordt, (ben zijn naam even kwijt) boodt in 2007 (najaar) ook een paarse Engelse Executive (Level 2?) aan. Die raakte hij niet zo snel kwijt en toen heeft deze ook even op Marktplaats gestaan. Vorig jaar December stond deze weer op Marktplaats en is dus nu ingeruild.
De mijne is overigens niet te koop. Mijn vader heeft nu een 960 Oxford, wat dus mijn vorige auto is. Beide zijn te zien in het Oosten des lands, voornamelijk Gelderland en Overijssel.
En wat is duur: mijne is vorig jaar getaxeerd op een veel hoger bedrag dan ze hier vragen. Ik weet ook wel dat ik dat er niet voor krijg, maar je moet wel bedenken dat er maar tussen de 4 en 500 Executive's (960 en S90 samen) geproduceerd zijn, waarvan er ook nog rondrijden in Azië. Erg zeldzaam dus. En als een V90 (<a href=" www.hennesautomobielen.nl/occasion/Volvo...Limited+Edition/2011 ">voorbeeld) al meer als 10.000 mag kosten.
En jpost staat voor Jeroen Post
Voor alle duidelijkheid, dit is niet dezelfde auto. Die van mij komt uit Spanje en is een <a href="/node/13703" target="_blank">S90</a>. Leden zullen haar wel kennen uit de <a href="/files/F700_dec_07.pdf">Factor 700</a>. Die nu te koop is (en enkele weken geleden is ingeruild) is een 960 Executive Level 1 en in NL geleverd.
De vorige eigenaar van de auto die nu aangeboden wordt, (ben zijn naam even kwijt) boodt in 2007 (najaar) ook een paarse Engelse Executive (Level 2?) aan. Die raakte hij niet zo snel kwijt en toen heeft deze ook even op Marktplaats gestaan. Vorig jaar December stond deze weer op Marktplaats en is dus nu ingeruild.
De mijne is overigens niet te koop. Mijn vader heeft nu een 960 Oxford, wat dus mijn vorige auto is. Beide zijn te zien in het Oosten des lands, voornamelijk Gelderland en Overijssel.
En wat is duur: mijne is vorig jaar getaxeerd op een veel hoger bedrag dan ze hier vragen. Ik weet ook wel dat ik dat er niet voor krijg, maar je moet wel bedenken dat er maar tussen de 4 en 500 Executive's (960 en S90 samen) geproduceerd zijn, waarvan er ook nog rondrijden in Azië. Erg zeldzaam dus. En als een V90 (<a href=" www.hennesautomobielen.nl/occasion/Volvo...Limited+Edition/2011 ">voorbeeld) al meer als 10.000 mag kosten.
En jpost staat voor Jeroen Post
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2009 10:02 #1224665
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Post-Mijdrecht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2009 10:05 #1224666
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die bedoel ik.
Jan Weemering, tevens zijn forumalias op volvo-forum.nljpost schreef : De vorige eigenaar van de auto die nu aangeboden wordt, (ben zijn naam even kwijt) boodt in 2007 (najaar) ook een paarse Engelse Executive (Level 2?) aan. Die raakte hij niet zo snel kwijt en toen heeft deze ook even op Marktplaats gestaan.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2009 10:14 #1224667
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Mijdrecht
Nee, ik heb geen familie in Mijdrecht. Ik kom uit de Hanzestad Zutphen.
Jan Weemering is inderdaad degene ik bedoelde.
Jan Weemering is inderdaad degene ik bedoelde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2009 10:19 #1224668
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geinig, dé Jeroen Post (van
Geinig, dé Jeroen Post (van Velvet en TMF) woonde in Mijdrecht. Z`n pa had daar een partycentrum en reed in een Excecutive, exact als die van jou. In die auto heb ik een keer mee mogen rijden. Prachtbak!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2009 11:02 #1224670
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook ik heb een aantal malen
Ook ik heb een aantal malen mee mogen rijden in de level 3.
Pakhoed in Rotterdam, toen aan de Blaak, had er zelfs 2.Uiteraard bestemd voor de directie. Pakhoed was toen eigenaar van Furness/Rotterdam, die zoals misschien bekend eigenaar was van diverse Volvo-dealers en dan moet je natuurlijk in de meest exclusieve uitvoering rijden.
Pakhoed in Rotterdam, toen aan de Blaak, had er zelfs 2.Uiteraard bestemd voor de directie. Pakhoed was toen eigenaar van Furness/Rotterdam, die zoals misschien bekend eigenaar was van diverse Volvo-dealers en dan moet je natuurlijk in de meest exclusieve uitvoering rijden.
Moderators: Jerry Stam